15/5/07

Hola...!!!!

Hola a tots els amics i curiosos que entreu a llegir aquest blog...ho dic mes que res perque es la meva primera entrada i aprofitare per fer-vos una petita introducció al meu blog.
Com ja he ficat al meu perfil soc un apassionat (jo diria malalt) de l'esport i de la muntanya i resideixo a La Noguera...alguns dies a Ponts i alguns dies a Balaguer. Aqui al meu blog us anire relatant els meus entrenaments, les meves curses i els meus reptes i de pas intentare fer escriure tambe a alguns dels meus compis d'entrenament...
Ara habent fet la presentació o introducció de la tematica de la pagina aprofitare ja per començar a comentar alguns dels meus reptes pendents durant aquest any 2007...La primera gran cita del meu calendari esta ben a prop: el dia 26 de maig a Cabezon de la Sal (Cantabria) i es tracta d'una cursa de BTT de 165km i 4200 mts de desnivell, trobareu més info a www.diezmildelsoplao.com
En quan torni d'aquesta supercursa tindre uns dies per recuperar-me i preparar el primer duatló dels XM-Duathlon Series, que es fara a Vilallonga de Ter el 17 de juny www.ocisport.net
Posteriorment, el dia 8 de juliol la cita es a Villabassa (Italia) per disputar la Dolomiti Superbike, una cursa de 120km de BTT i 3850 mts de desnivell al cor dels Dolomites...bellissimoooo!!!!!
Despres suposo que fare vacances de curtiment...tot i que sera dificil!!!
En fi, ja us he aproximat una mica al meu món...ara cada dia us anire contant com van els entrenos i les sensacions a part de compartir rutes amb tot aquell que li interessi el tema.
SALUT!!!!

No hay comentarios: