2/4/08

BALANÇ ACCEPTABLE DEL MES DE MARÇ...

Doncs si, estic bastant satisfet del que ha donat de si el mes de març en el que a entrenaments es refereix...al final m'han sortit 1.070 kms de BTT, que no esta gens malament considerant que ha fet la majoria de dies un vent fastigós, dels que no motiven vamos!! A part, he mantingut una bona progressió i ara ja noto que poc a poc vaig afinant de cara als "objectius" de la temporada. Ara, a partir de l'abril, apretaré una mica i forçare el pols per damunt dels 170 batecs un dia a la setmana. La resta dels entrenos els fare com fins ara...a ritme aerobic i ja acumulant importants desnivells.
També estic satisfet pel fet de que estic tenint una mica de seguida a la piscina i hi vaig una mitjana de 3-4 cops a la setmana, aixo es important per la meva esquena!!!

No hay comentarios: