6/5/08

CAIGUDA LLIURE...

Estic desmotivant-me per moments, ara que s'apropa una de les curses importants de la temporada estic caient a un forat molt negre...el cansament se m'acumula per moments i a sobre tinc l'esquena fatal. Per acabar-ho d'amanir ara tinc la bici feta caldo i de moment he tingut que canviar cadena, pinyons, disc de fre del darrere, coixinets de la crossmax...i podria ser que també s'afegis a la llista el plat del mig...en fi, una autèntica ruina!!
Avui amb aquest panorama nomès he pogut fer 1h15min de BTT per la zona de Camarasa, completant 32kms a una mitja de 115bpm i un desnivell positiu de 200mts...una mariconada vamos!!! A sobre, al vespre he anat a la piscina i ha estat impossible nedar perque estava tot a tope!! Demà me tocava fer un megaentreno de BTT amb molts metres de desnivell i...tindré que fer carretera i al damunt jo sol...quina gran motivació ehh!!! A veure si demà puc explicar algo amb més il·lusió que avui.

No hay comentarios: