3/6/08

DIES DE RELAX PREPARANT NOUS REPTES...




Despres de la tan desitjada victoria del Soplao, han vingut dies de relax, disfrutant del moment i preparant algun nou objectiu per motivar-me. En lo que es refereix a buscar nous objectius no ho tenia massa clar...en principi volia anar als skyGames del Trentino a competir a la duatló d'alta muntanya i de pas disfrutar d'unes mini-vacances als Dolomites, pero al final he decidit d'anar a la Salzkammergut Trophy...segur que molts us preguntareu ¿que coi es aixo? Doncs es tracta d'una de les bikemarathons més famoses del món, que es disputa a Austria (molt a prop de Salzburg) i que té diferents distàncies (jo tinc pensat competir a la de 109kms). Si voleu visitar la pagina web, us fico aqui l'enllaç: http://www.salzkammergut-trophy.at/ . Aquesta cursa es disputa el dia 12 de juliol, aixi que ja puc espavilar perque sino crec que no fare res de bo!!! De moment avui estem a 3 de juny i no he fet res encara...i m'estic desmotivant bastant!!! A veure si demà faig un super entreno de 3 horetes a la tarda i dijous aprofitant que tinc festa faig doble sessió.


Al final el mes de maig vaig acabar fent 1475kms...es el meu record de kms en un mes!!! Pero podia haber fet molts més, si no hagues badat tant els últims dies...


Penjo una altra foto del Soplao i una de la primavera que s'esta allargant per les nostres terres...

1 comentario:

PLuRieSPoRTiSTa dijo...

Iep fiera dwnido quins reptes! si vas pels boscos austriacs...t´hauras de vacunar contra la garrapata com els futbolistes xDDD

Per cert ja m´han dit que dissabte a Andorra vas tindre molt èxit amb les fans! és lo que tiene això de guanyar..jejeje salut!