30/12/08

ULTIMA SETMANA DEL 2008...


Ja s'acaba lo 2008 i en aquesta última setmana sencera he aprofitat el temps lliure al màxim i per fi he pogut fer uns entrenos com deu mana!! En total han estat 343kms entre BTT i carretera, a part d'alguna trescada pel Montsec i un dia de gimnàs. Estic prou satisfet perque en aquests dies de nadal i festes a vegades es dificil entrenar i jo crec que aquesta vegada he complert. Va ser bo divendres, que me va pillar un nevada guapa a la zona de Montclar amb la BTT, pero tot i aixo vaig fer 65kms. Diumenge vaig sortir amb la bici de carretera desde Ponts i vaig fer una ruta prou xula: Ponts-Torà-Ivorra-Vicfred-Guissona-Sanauja-Ponts. Nomès son 68kms, pero amb el ventot infernal que feia ja te mèrit ja!!! De Ponts a Torà, que es bastant plà...no passava de 24kms/h i aixo fent força als pedals!!! Aixo si, al tornar anava volant!!! En fi, que estic prou content del que va donar de si la setmana. Lo més important es que vec que m'ha baixat ja la frequencia cardiaca, ja que les setmanes anteriors els valors eren preocupants per mi.
Ara nomès me queda esperar a que acabi l'any, o sigui a que passi demà, i començar al mes de gener a entrenar ja en serio i sobretot....disfrutant!!! Demà segurament que fare una bona ruta amb la bici de carretera pel matí i per la tarda participar a la Sant Silvestre de Lleida.
Per acabar del tot l'any...sopar amb l'Ester a Lleida i suposo que fent un petit exces (un bon vi de Rioja cau fijo!!!!). Ara començare a currar-me una entrada-resum de l'any...si no me dona temps a escriure-la...BON ANY 2009 A TOTS!!!

No hay comentarios: