11/1/10

LA PRIMERA SEMANA...COMPLETITA!!


Las cosas serias ya han comenzado, ya que para mi la temporada de entrenamiento seria comienza con el nuevo año normalmente. Esta primera semana del 2010 ha dado para mucho...ya que por suerte he podido disfrutar de unas mini vacaciones en el trabajo y eso me ha permitido entrenar y aprovechar el tiempo, el mal tiempo mejor dicho!! ya que la llluvia y el frio no han dado mucha tregua estos dias. En total me han salido 328kms de bicicleta...que no esta mal considerando que hay más BTT que carretera.

LUNES. 43kms BTT Ponts-Vilanova de l'Aguda-Ribelles-Alzina-Vilalta-Cabanabona-Plandogau-Oliola-Ponts. Circuito bastante rodador pero con buenas sensaciones.

MARTES. 61kms carretera. Balaguer-Arcs-Poal-Bellvis-Bell-lloc-Vilanova de la Barca-Torrelameu-Balaguer. Con un crack como Erik Diaz...a buena media (31km/h) y con mejor conversación!!

MIERCOLES. 56kms BTT Balaguer-Castelló-Algerri-La Figuera-Os de Balaguer-Castelló-Balaguer. Ruta rodadora, de las que tocan ahora...y con mucho viento!!! Buenas sensaciones a pesar de haber dormido menos de 4 horas!!

JUEVES. 51kms BTT. Balaguer-Castelló-Os de Balaguer-Tartareu-Avellanes-Vilanova de la Sal-Balaguer. Con un reenganchado como el Pere...a ritmo suave pero sufriendo las consecuencias de una nevada que no has dejado congelados!!!

VIERNES. Mañana-14kms caco (caminar-correr) subiendo a la Pala Alta del Montroig en condiciones hivernales al 100%...con 800mts de desnivel y 30cms de nieve en la parte alta.

Tarde-41kms de BTT. Balaguer-Bellmunt-Butsenit-Montgai-Sentiu-Balaguer. Ciclando por pistas embarradas y...nevadas tambien!!! La parte final con el frontal...y con frio!!!

SABADO. 77kms de carretera. Ponts-Sanaüja-Guissona-Agramunt-Artesa de Segre-Ponts. Acompañado de Murci (Marc Utges) y con una temperatura de -4ºC al salir!!! Con cuidadin por la zona de la Segarra porque habia placas de hielo y nieve en zonas de la carretera.

DOMINGO. Como "el creador"...me tocó descansar...porque para rendir no todo es entrenar y a parte...hay otras cosas a parte del entrenamiento...

En fin, esta a sido mi primera semana del 2010...completita y con mejores sensaciones de las esperadas!!! Road to Soplao!!!

8 comentarios:

Gabri dijo...

Estas a tope company!!!! Això son numeros i la resta tonteries ;-)

Salut

Anónimo dijo...

Així m'agrada, ara tots els dies HappY!!
Tu si que saps, que el ritme no es pari.
Per cert, 31 de mitja??
si anaves parat!!!!!
;)

Mariano Ortiz Diego dijo...

Gabri...tampoc es cap exageració això, pero bueno, per algo es comença!!!
Erik...a veure quan tornes per aqui a entrenar...que la gent d'aquí van parats!!!jejeje!!!

Unknown dijo...

Farè aquest comentari com persona al·ludida quan el senyor Ak, Ak, Ak diu que els de per aquí anem parats.........serà cabron!!!!!

A aquests ritme la road to Soplao la fara d'anada i de tornada.

Si estas HAPPY, estas més fi que l'any passat, tens bici nova que es preparin els del Soplao.

Ahh per cert m'oblidava......no em truquis per sortir a pedalar, les cames que tenia abans s'han cremat avui i fins d'aqui a mlt temps no arriben, així que no em busquis si vols sortir a entrenar....jijijiji Ja saps que va en broma perquè patir és pateix però m'encanta patir sapiguent que tu vas de passeig.

Salut

Mariano Ortiz Diego dijo...

Santi que jo no anava de passeig!!!!ojala!!! Aixo si...en motivació no hi ha qui me guanyi!! Ja es poden preparar els possibles rivals del Soplao...perque per ganes no serà!!!

Anónimo dijo...

Mariano, a la linia de sortida del soplao, estaran el Joan Compte i l' Èrik Díaz.
Santi el pròxim dia que vulguis entrenar vine amb mi que el Mariano sobre la bicicleta no te amics, i això que no pot pasar de 165 pulsacions...però noi sembla que la cosa va com va.
Al final com aprovat la sessió de sol???

Juanma dijo...

Xek! jolin kurtit quins entrenos mes wapos de bici, si segueixes així tot l'any com aquesta setmana volaras! vinga anims, jo ara tb em preparare poc a poc. Ens veim als Europeus Andorra! a topeeee....
palstrencats.blogspot.com

MireiA Santesmasses dijo...

Buffff....sincerament.. he començat llegint, però quan portava una estona m'ha cansat!!! Jejejeje...Continua així...No paris!!! I al Soplao aquest any et tornaran a donar aquell trofeu de 20kg!! Anims Crack!!! ah... i en vist del comentari q aquí anem parats...Com diu LO Santi...Qr BOmbin!!!!! ;-p