8/7/07

Aquest passat dijous 5 de juliol tocava fer una sortida en bici amb els compis de la Ribera d'Ebre (Xavi i Joan), lo jabalinot d'Almatret i el cabirol pallarès (Dani Terrise). A les 9 sortiem de Balaguer amb el parc movil i tres quarts d'hora més tard passavem a buscar al cabirol per Tremp, per continuar camí vers la Vall Fosca. Varem aparcar els vehicles a Molinos i alli va començar la nostra etapa "reina". Al principi vam pujar per carretera fins a Espui, lo que ens va anar molt bé per escalfar una mica ja que a partir d'alli ens esperaven les rampes del sempre desafiant i dur Coll del Triador. Ja a les primeres rampes vaig notar que continuava mantenint les males sensacions dels últims dies d'entreno i no tenia ni un gram de força. Lo cabirol i lo jabali com a bons animalots van tirar cap endavant i el Joan me va fer companyia tota la pujada mentres anavem xarrant. Pel darrere a pocs metres anava el Xavi que amb les pallises que s'esta fotent entrenant ultimament estava una mica cascat...jeje!!! Despres de un munt de curves de ferradura vam coronar el port a 2150 mts d'altitud i un cop fet lo reagrupament vam tirar en direcció Llessui, perque desde l'antiga cafeteria de l'estació d'esqui (cota 1950) ens tocava pujar de nou fins al Tossal de la Cometa. Aquesta pujada es algo més dura i la part final pica molt. En aquesta pujada vaig trobar-me algo millor i vaig marcar un ritme pestós al principi...tot i que en quant lo Terri va voler ens va clavar un pal i ens va deixar tirats. El Joan i jo anavem a uns metres i darrere nostre fent la goma el jabali d'Almatret que al final va fer cim amb nosaltres, el Xavi aqui es va quedar una mica més. Un cop al cim, vam fer unes fotos d'alçada (estavem a 2482mts) i ja vam tirar cap a la banda de Sant Quiri, ens quedaven 20kms de baixada fins als cotxes!!! La baixada no tenia massa dificultat ja que era per pista, més dolenta i estreta a dalt i a la part que va de Sant Quiri fins a Pobellà més ampla i bona. Desde Pobellà fins a Molinos la baixada esta asfaltada i es un passeig. Al final un cop vam guardar les bicis un bon bany al Flamicell i despres uns xampus al bar de l'hotel jeje!! Total: 48kms, 2h58' i 1700 mts de desnivell.