23/9/07

LA PRIMERA SETMANA SUPERADA...!!!!

Doncs ja he superat la primera setmana d'entrenaments i el resultat de moment sembla que sigui "massa" satisfactori. He totalitzat 110kms de bicicleta de carretera, 175 de BTT i a part he fet 3 sessions de natació, 3 de gimnàs i un entreno corrent per muntanya.
El cap de setmana ha estat especialment bo, ja que he aprofitat per doblar sessions. Ahir dissabte al mati vaig sortir amb la BTT a rodar plà fins Camarasa a ritme suau (35km) i a la tarda vaig fer una sessió de correr per muntanya donant la volta a l'Embassament de Sant Llorenç de Montgai a ritme suau pel sender i potser massa rapid per la zona asfaltada (me fa vergonya que me veguin arrossegar-me corrent...). En total vaig trigar 42 minuts justos, pero la veritat es que no vaig patir gens i estic segur de que d'aqui 3 setmanes baixare dels 40 minuts facilment (la meva millor marca es de 36'55").
Aquest mati hem feia una mica de mal l'esquena, suposo que com a conseqüencia del correr d'ahir, aixi que no he fet l'entrenament que tenia pensat fer, que eren 2h30' de BTT i 45min corrent i finalment he fet doble sessió de BTT. Al mati he sortit a rodar a bon ritme, massa i tot (no tinc control!!!) i he totalitzat 43km en 1h48' . La ruta era pestosilla, ja que de sortida he anat a Castelló i odio aquells camins d'alli!! Lo millor ha estat la zona de La Figuera, que m'agrada especialment. A la tarda he sortit a estirar potes 1h11' cap a la zona de Sant Llorenç de Montgai, en total 26km a ritme molt light. Al arribar m'he mirat les cames al mirall i...ja no son les mateixes de fa una setmana!!! En serio, ja les començo a veure més fines!!!
La conclusió d'aquesta primera setmana es que tindrè que regular una mica més als entrenos perque sino arribare passat de forma al novembre!!!

1 comentario:

David dijo...

hola mega curtit no entrenis tant que et cansaràs i dedicat més al parxís. és broma!!! Quan baixi per Balaguer ja et diré aluguna cosa. Salut i bons entrenos.