18/9/07

SEGON DIA D'ENTRENO...

Doncs avui ha estat lo segon dia d'entreno i...m'he sorpres perque m'he trobat molt millor del que m'esperava en lo que es refereix a sensacions. He fet 1h40' de BTT (37km) amb el Gerard "Ratboy" per la zona de la Sentiu-Camarasa i la veritat es que cada vegada m'anava trobant millor. No ho entenc, si he fet el gos durant els ultims 2mesos!!!! Haure d'anar-me regulant una mica perque sino potser me sucarrare abans de que arribi la temporada de duatlons!!!
Despres d'anar en bici he anat a la piscina de Balaguer i he pogut apreciar de que es impossible nadar a la franja horaria de les 19-20h en aquesta piscina...els del club natació tenien ocupats 4 carrils i als 3 restants hi habia tot un seguit de "fauna en proces d'adaptació a l'aigua" que m'ha fet impossible fer res!!! Total que m'he tornat cap a casa amb uns ridiculs 600mts de natació...crec que ja no tornare més a la piscina de Balaguer, me sap molt greu dir-ho pero haurien d'aprendre molt de Tàrrega en aquest sentit. Au demà més.....!!!!

No hay comentarios: