9/10/07

AVUI...PAJARON!!!!!

Doncs si...avui he pillat un bon pajaron, es el que te anar amb gent que estan en forma quan tu no ho estas. Lo pitjor es que me fot mal l'esquena (la hernia ataca de nou!!).
En fi, aquest mati erem colla ja de sortida al parking del Carrefour, el Terri, el Txitxi, el Joan de Mora i lo Santi. Com que venien ells pos he volgut fer un circuit xulo, amb senderillos i dur...massa dur per mi en aquesta epoca!! Hem pujat la pestosa pujada de la Bovila fins a donar al tossal de Basella i baixar pel sender de les Mates fins a la zona del Masip i pujar pel sender de la tolla del senglar i aixi na fent i combinant pista, senders i molts repetxons hem arribat a Os de Balaguer. Des d'Os hem agafat la ruta dels Ermitanyos fins al Convent i Vilanova, on s'ha incorporat la Mireia a la grupeta. Des d'alli hem baixat fins a Gerp convinant la trialera de la Cadira i la del Cadaver i desde Gerp hem pres la carretera fins a Balaguer. En total 42km en 2h25' i 900mts de desnivell positiu. He acabat amb les cames ben tocades ja i es pot dir que nomes he disfrutat a les baixades de senda (molt aixo si!!!).
Un cop a Balaguer ens hem canviat rapid i hem agafat els cotxes per anar a Camarasa, on habiem quedat amb lo Jabalinot d'Almatret (David Duaigues) i ens esperava una sessio de trail running. Hem pujat per la senda de l'alta tensio fins a Les Coves i alli hem pres la pista fins a l'entrada de la molt costeruda Canal Bep, que ens ha deixat just davant de l'ermita de Sant Jordi. Des de l'ermita hem anat a buscar les trinxeres per baixar verticalment fins a la Central de Camarasa passant per la "ferrata". Per acabar, des de la Central hem tornat fins a la benzinera corrent per la carretera (que pestos!!!). Be, jo nomes puc dir que la gent esta molt forta i que jo avui no he tingut el dia i a part he pillat la pajara que feia dies que no pillava!!! Al principi anava amb la Mireia pero despres ja no podia seguir-la de cap manera i aquells besties ja ni te digo!!! En fi, que trigare molts dies en tornar a quedar amb aquesta gent...fins al novembre com a minim!!! Portant nomes tres setmanes d'entreno despres del paron de 2 mesos estiuenc no es poden fer aquestes bestiesses!! Aixi que ara me toca anar rodant suau per les meves zones d'entreno habituals en aquesta epoca i alhora d'anar a correr anire sol que sempre es millor.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Eiiii!!! felicitats pels dos recorreguts escollits. Al novembre serè jo el que no voldra sortir amb tu que llavors ja faras por. Per cert ja pots canviar aquesta guarreria que portes al bidó que no fa efecte ;-)

Mariano Ortiz Diego dijo...

Home es que la guarreria que dius tu no fa miracles!!! A part...era anticongelant del cotxe...jejeje!!

Anónimo dijo...

deixat estar de puigsec i puja a entrenar al cadí abans que nevi i els meus singletracks es tapin de neu!!!! weno, sempre hi ha l'opció snowbike,prou divertida..jeje
sr Palo

l'anticongelant rosa que et foties segur que et va cascar lo fetge.
Lo que necessites per no agafar pajarons és fotret un paquet de Principe estrellas cada hora, seguit d'un bon trago d'aigua del Flamicell.

M'ho he passat molt be amb tota la colla de curtits. S'ha de repetir...
Salut
A reveure

Anónimo dijo...

menos xatejar i més estrenar marikita...

deixa't estar de rukeries i lo que hem de fer es quedar mes sovint. Que aquestes sortides son brutals. Hem d'anar canviant de paratges... la propera baixem a Mora o pugem al Pallars!!!
Un saludo a tots los curtits/des!!

Hola curtits/da!!
Com que tots hem quedat molt contens i tenim ganes de repetir, proposo un Calenton Trainning Camp 2 a la Ribera d'Ebre (llegiu la crònica del CTC1 al espai del Santi)

CTC2:
1er. BTT pel camí de Sirga a Móra d'Ebre amb senders guapos +-2h 35km.