31/10/07

RETORN ALS ENTRENAMENTS...


Jolin aixo no es serio!!! Començo a entrenar, despres paro, torno a engegar...d'aquesta forma no arribare de cap manera als duatlons!!! Ahir, despres de 5 dies sense fer res com a conseqüencia dels Ermitanyos, vaig tornar a fer algo d'entreno.

Clar ahir tocava BTT, despres de veure a tot deu disfrutar dels senders el dia dels Ermitanyos ahir tenia mono i vaig sortir amb en Ratboy (Gerard Regué). Al principi no tenia massa ganes perque encara me quedaven coses que fer en relació a la marxa. Vam sortir en direcció a Castelló seguint la ruta marcada de diumenge i vam fer la Max Trail a bon ritme, despres ja vam tirar directe cap a Os de Balaguer per anar a buscar la Nirvana Trail. En aquest últim sender si que vaig disfrutar i vaig baixar a fondooo!!! En Ratboy va tragar pols...jeje!!! Despres vam anar a parar al Convent fent la baixada "freerider" que li dic jo i des d'alli vam pujar a Vilanova de la Sal pel sender que porta el meu nom. Per cert, la pujada a Vilanova la vaig fer a fons també i me vaig trobar bastant bé. Un cop a Vilanova jo tenia ganes de fer més senders a fons pero en Ratboy estava ja una mica tocat, aixi que vam limitar-nos a fer la Devesa (que esta wapa pero una mica desmarcada) i baixar cap a Sant Llorenç per la pista de la Paret de l'Os. Desde Sant Llorenç vam tornar a ritme suau per relaxar...en total 54km en 2h45'.

Avui he fet 1h17' rodant per la zona de la Serra de Bellmunt a ritme suau totalitzant 30km.

A la tarda hem montat un "campus training" al Convent i erem en Kek, Ratboy, Ramon Fargues, Xavi i un servidor. Hem fet el circuit de running de la duatló a bon ritme...fins que el pobre Ratboy s'ha perdut!!Llavors hem tingut que esperar-lo i un cop ha retornat al grup hem anat més suau. Tot i aixo a la pujada de les Parets hem fet una serie amb en Ramon i he agafat 183ppm!!!!! En fi, que al final hem completat el circuit en 59', que segurament haguessin sigut 50 sense l'incidència d'en Ratboy. Segons el meu amic "Polar" he fet unes ppm mitjanes de 152 i he cremat 1050 kcal.

No hay comentarios: