4/11/07

"NA FENT"




Doncs "na fent" es la definició més correcta dels últims dies. He anat acumulant entrenaments i els darrers 3 dies he fet dobles sessions. Dijous al matí i amb la resaca de la castanyada vaig pujar a Montalegre pel sender amb ma mare i vam recollir cintes dels "Ermitanyos", o sigui que vam anar a ritme de passeig. A la tarda vaig fer 32km de BTT rodant per la Serra de Bellmunt sense stressarme.
Divendres vaig sortir amb la BTT 1h05' per la zona de la Sentiu fent 25km i tot just arribar vaig anar cap al Convent amb lo Pesca i lo Ratboy a correr i fer el circuit de la duatló i algo més...en total 1h02'...good training!!!
Dissabte vaig correr al mati amb el Marc i la Mireia per la zona del Convent, vam fer lo circuit de la duatló al reves...que guapo que és lo sender de la Marihuana pujant!!!! Vam fer alguna serie de pujada a la "Costa de la Nirvana" i en total vam completar 1h d'entrenament.
A la tarda vaig sortir amb la BTT i vaig fer 41km per la Serra de Bellmunt arribant-me fins a Butsenit, en total van ser 1h45' a ritme suau i fent cadència.
Avui diumenge, i despres d'anar ahir a la nit al desastrós concert de Melendi a Balaguer, he anat al mati a correr suau 40' pel sender del Pantà de Sant Llorenç.
A la tarda hem anat en Xavi "planxi" i jo a reconeixer alguns trams del circuit de BTT de la duatló. Deunidor lo dur que és!!! La pujada al Sant Cap a Vilanova de la Sal donarà que parlar al món dels duatlons...a part d'aixo es super tècnic i revirat...m'agrada molt pero me sap greu perque ens tornaran a deixar a parir els de la federació. Crec que s'hauria de fer una mica més suau. En fi, que en total hem fet 2h de BTT amb 730mts de desnivell i 40kms. Avui portava el "Polar" i he arribat a veure 175bpm!!! Me pujen massa, se nota que no estic gens en forma. Una altra dada es que he "cremat" 1844 kcal i que els batecs mitjans han estat 135.

Aqui us deixo una foto de lo Xavi pujant pel "sender del Mariano" aquesta tarda.

No hay comentarios: