8/12/07

EL FINAL D'UN CICLE I L'INICI D'UN ALTRE.

Sona interessant oi?doncs veritablement es el que estic passant o millor dit "gaudint" aquests dies. M'estic referint al meu canvi de destinació a la feina, el abandonar Tàrrega i començar a treballar a Balaguer. És una nova sensació, no tenir que agafar el cotxe i anar cagant llets per la C-53 fins a la capital de l'Urgell, el fet de deixar de perdre cada dia 1h de temps a la carretera i ara en canvi poder anar en bici a treballar...a part esta la comarca, que dir de la Noguera!!! La Noguera es la comarca més gran de Catalunya i amaga racons d'una bellesa insospitada, a part es la meva comarca i el meu lloc d'entrenament habitual. Quina diferencia de patrullar pels secans de Verdú a l'Urgell a patrullar pels ferestecs racons de la Baronia de Rialb!!!! Ara per fi puc dir que gaudeixo de la meva feina i aixo es molt important per aconseguir la felicitat!!!
Canviant de tema, aquesta setmana ja he començat a entrenar de nou. De moment nomes surto amb la BTT, el correr pot esperar. Dimecres vaig fer la quarta sessió d'acupuntura i no vegueu el mal que me van fer les p.... agulles!!! Segons el Jaume aixo es bona senyal, ja que al tenir la zona més calmada de dolor es noten més les agulles...la veritat es que el ciàtic cada dia m'el noto menys...ara me tocara fer bondat i ser progressiu amb els entrenaments.
En total aquesta setmana porto 5 dies de BTT a ritmes suas o tirant a suaus, demà diumenge fare un resum setmanal dels entrenos fets i també fare una petita crònica de la marxa BTT Hivernal de Guissona que hem fet avui uns quants de la colla...ara de moment m'en vaig a Lleida a passar la tarda i...la nit!!!!!

No hay comentarios: