15/9/08

PREPARANT ERMITANYOS 2008


Ja feia dies que no actualitzava i avui m'he decidit...a veure si tinc una mica més de continuitat. Aquests dies ja estic enfeinat de nou preparant la marxa de BTT del nostre club, o sigui Ermitanyos. El cas es que vull pulir detalls que han fallat en altres ocasions i també vull adecuar un nou sender per tal de variar el circuit una mica (sempre intento canviar l'itinerari). Aquest any si tot va bé tindrem 2km més de sender que l'any passat, aixo es una bona noticia pels autèntics bikers ¿oi?. El tema avituallaments continuarà com fins ara...o sigui, que no teniu que patir perque hi haura menjar i beure de sobres!! En fi, espero que tots els que llegiu aquest blog intenteu venir el dia 26 d'octubre aqui, a Balaguer, al parc de la Transegre, que es on es donarà la sortida de la marxa. Tots els que tingueu algun dubte m'ho podeu preguntar per aquí mateix o via mail a: mariano@pedala.cat

Canviant de tema, avui ja he començat la temporada de tardor i per fi he tornat als entrenaments!!! Ara l'objectiu es rebaixar una mica el pes i mantenir una mica el to muscular. Avui he fet 36kms de BTT a bon ritme per la zona de Camarasa i despres he tornat a nadar despres de...3 mesos sense fer-ho!!!! Avui primer dia i he fet el meu paper habitual, o sigui 1000mts. A veure si poc a poc me vaig ficant en forma, perque ultimament estic bastant acabadot. A l'octubre començare al gimnàs...tot i que ho trobo aborrit...pero s'ha de fer!!!

De moment m'he proposat entrenar un minim de 10h setmanals des d'aqui fins a finals de novembre...al desembre començaran les coses més series. Aques hivern espero poder fer una mica de trail running...a veure si l'esquena m'aguanta!!!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Compta en mi per la ermitanyos...tinc molt bones referències i segur que no fallaré
Salut, i haver si tornes a ser un curtit(com sempre estàs!)

Anónimo dijo...

Jo també hi seré....
Salut
A reveure