25/2/08

DOS SETMANES DE SEMI-RELAX...


Quin abandonament que porto del blog!!!! La veritat es que ja portava dies sense dir res...pero com ja vaig dir l'últim dia, vaig marxar de mini-vacances a Cantabria i a part me tocaven uns dies de relax. En aquestes dos setmanes he baixat molt el volum dels entrenaments per tal d'assimilar una mica la pallissa dels últims dies. En total nomes he fet 170kms de BTT en 3 sessions, dos dies de running bastant bons per Cantabria i uns quants trekkings al curro...a part de les sessions de piscina i d'enfortiment muscular (abdominals i flexions), parlant de flexions...divendres vaig fer el meu record de flexions en una serie, van ser 100 les repeticions aconseguides!!!!Bufff!!!Quin mareig que vaig pillar al acabar!!!
En fi, que en part he perdut una mica el to que habia aconseguit fa 3 setmanes...pero no massa tampoc perque se me veu més prim que altres anys en aquesta epoca!!!
Aquesta setmana, com que tinc 5 dies de festa aprofitare al màxim i me penso curtir a fondo!!! Avui he fet descans expressament per afrontar aquests dies a tope...ja us contare!!!

No hay comentarios: