30/3/08

ESTIC VIU!!!


Menys mal que vaig dir que aniria actualitzant sovint!!! La veritat es que estic una mica gos ultimament per escriure al PC. Faré un breu resum del que va ser la setmana passada i la famosa "stage" a Ponts.

En total la setmana passada vaig fer 321kms de BTT i quatre sessions de natació...o sigui que no va estar mal del tot, ja que en total vaig entrenar 17 hores. Amb BTT vaig començar a cascar-me bons desnivells, perque ja tocava, sobretot per la zona de Ponts-Baronia de Rialb. A la stage vaig fer 195kms de BTT en tres dies, refugiat del vent que bufava fort per la zona de Balaguer, ja que vaig rodar sempre per zones boscoses i molt accidentades. Els dos primers dies vaig rodar per la zona de Montmagastre-Folquer-Montargull-VallLlebrera...es una zona amb algun corriol i bastant trencacames. El tercer dia de l'estage vaig anar a la Baronia de Rialb i alli les coses ja van anar més en serio...82kms i 1950 mts de desnivell, rodant per boscos de pi roig i creuant torrents on encara baixa aigua, tot i la sequera!! En cap moment vaig apretar massa, per lo tant vaig fer treball aerobic al 100%.

No hay comentarios: