3/3/08

SETMANA XUNGA...


El titol ho diu tot...ha estat una setmana xunga, ja que he tingut molt temps lliure, pero considero que no l'he aprofitat tot lo que ho hauria hagut d'aprofitar. En total m'han sortit 18 hores d'entrenament, de les quals 14h45min han estat de BTT, 1h30min de trail running, 1h de piscina i les mitiques sessions d'enfortiment muscular a part d'algun trekking curt al curro.
Ja se que son hores, pero l'objectiu de la setmana era arribar a les 20 hores de BTT i no he pogut, més que res per culpa del genoll esquerra i una inoportuna sobrecarrega que l'esta afectant...llavors clar, he tingut que afluixar una mica el ritme i també els desnivells dels entrenos. En part considero que he fet bé, ja que més val reservar i recuperar-me d'aquesta ditxosa lesió, que no pas continuar forçant i trinxar-ho tot...pero m'ha fet rabia perque m'habia planificat uns entrenos molt ben parits i amb força desnivell que al final no he pogut portar a terme.
El millor dia d'entreno va ser precisament el dia que me vaig fer mal: dijous. Al mati vaig anar a fer un entreno de trail running amb la Gasela de Pardinyes...el té descrit al seu blog, va ser per la zona de la Baronia de Sant Oisme-Figuerola de Meià...una zona salvatge i amb uns corriols impecables!! En total 1h30' i 530 mts de desnivell disfrutant al màxim!!
Aquell mateix dia, a la tarda vaig sortir amb la BTT amb l'intenció de rodar unes 3h com a molt i a ritme suau, pero...al final vaig cardar un ritme de locura i vaig acabar fent 64km a mitja de 24km/h, arribant fins a Ivars de Noguera i fent multitut de petits repetxons traidors. Alli va ser on precisament vaig notar el genoll petat...bastant petat!!! Al dia despres la cosa va anar a pitjor i aixi continuo...
En resum, ha estat una merda de setmana...tot i que ahir diumenge ja me trobava millor del genoll i vaig poder fer 61kms de BTT per la zona de Montclar a bona mitja i sense notar tant la molèstia...Aixo si, tinc que constatar que en lo que se refereix al cardio, vaig molt bé i cada dia faig les mitjanes de batecs més baixes i en canvi les mitjanes de velocitat pujen...algo positiu tenia que tenir la setmana!!
En fi, que m'han sortit en total 330kms de BTT repartits en 7 sessions, i que aquesta setmana vinent ho he planificat per a fer com a molt 250kms...tot dependrà del genoll.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

mmmmmm!! Ostia tu, quin pernil més ben cuidat.
Fotràs com una moto a totes les visitadores del teu blog

Anónimo dijo...

ei a mi tambe m agradaria ser agent rural he de començar el curs i si no es molt demanar voldria saber que s estudia que tal es la feina mes o menys el que es fa contestem a qui al blog siusplau vinga gracies adeu

Mariano Ortiz Diego dijo...

Doncs el que respecta a la feina...tenim moltes competencies: caça, pesca, circulació motoritzada, prevenció i investigació d'incendis forestals, fauna protegida, aprofitaments forestals...
Si vols entrar tindràs que presentar-te a unes oposicions on hi ha diferents proves: temari, cas pràctic, psicotècnics, proves físiques, entrevista personal, proves mèdiques i curs selectiu de 3 mesos. Com pots apreciar es llarg i feixuc...pero una vegada ho aconsegueixes val la pena!!!
Si vols més info enviam un mail a: ojancanu_7@hotmail.com
Salut!!

Anónimo dijo...

moltbe moltes gracies suposo que com amant de la natura m anira be el cicle