19/3/08

FALTA DE MOTIVACIÓ...

Doncs el titol ho diu tot, falta de motivació. ¿a que és deguda? doncs a part de no tenir cap objectiu a prop...segurament es deu a la multitud de petites lesions que me van sortint i que no me deixen portar la preparació com deu mana. A part, portem uns dies ultimament que fot unes ventades per la zona que fan por i odio el vent!!! I clar, aquesta desmotivació es tradueix en no tenir ganes d'escriure al blog...per aixo fa més de dos setmanes que no actualitzava!!!
En fi, fare un petit resum de les dues últimes setmanes i a veure si a partir d'avui torno a ser més constant amb el blog. La setmana del 3 al 9 de març nomes vaig poder fer 200km de BTT i a part alguna bona caminada al curro...s'ha de dir que estava tocat del genoll i que vam tenir dies de molt vent!! Lo millor entreno d'aquesta setmana va ser el dissabte que vaig fer 75km de BTT per la zona de l'Embassament de Santa Anna a bon ritme.
La setmana passada ( del 10 al 16 de març) nomes vaig poder sortir dos dies amb la BTT pero vaig completar en total 125 km...amb un entreno estrella que vaig fer dijous a la zona de la Baronia de Rialb amb 71km i 1470 mts de desnivell!!! Com vaig disfrutar aquell dia durant les 3h45' de l'entreno...va ser genial!!! Llastima que lo cap de setmana me tocava currar i no vaig poder fer res de curtiment.
L'unic amb lo que he estat constant aquestes dues setmanes es amb la natació...he fet 4 sessions setmanals amb 1000 mts per sessió.
Aquesta setmana de moment porto bon ritme, i mira que ha fet vent també!!! Aixi que espero poder fer un bon resum de la setmana el diumenge. De moment 3 sessions de BTT en 3 dies i aixo que dos dels dies me tocava currar i he sortit amb el frontal!!!! Ahir va ser un bon entreno perque vaig fer 2h56' de BTT amb un ventot de mil dimonis i me van sortir 70 kms amb 700mts de desnivell...va ser de masoques perque en tot moment vaig buscar la zona més exposada al vent per tal de patir més...estic ben sonat, pero crec que aquesta es la forma de vencer a "l'enemic", o sigui al vent. En tot moment tenia al cap l'últim single de Pastora: "Grandes despedidas" que parla del Sr. Vent.
Venga avui ja he fet prou...a veure si demà publico algo!!!

No hay comentarios: