20/5/07

Sensacions indescriptibles a Senterada!!!

Avui diumenge me tocava fer l'últim entreno dur abans de la cursa de dissabte que ve a Cantabria i volia que fos algo diferent i per un lloc diferent, aixi que he agafat el cotxe i cap al Pallars!!! He deixat el meu estimat golf a Senterada i despres del ritual de preparar la bici i el material he sortit a les 11:15 en direcció a...disfrutar!!! Primer he pujat per carreretera local fins a Cèrvoles, la temperatura era ideal i estava tot humit de la pluja d'ahir i...quina verdor!!! Al principi me feia bastant mal l'esquena i no anava massa motivat pero despres he anat millorant i pujant ja per la pista de Colldeberri ja anava bastant "a fondo". He arribat a Adons i alli hi habia un bon fanguer, aixo no pot faltar en una bona ruta de BTT!!! Abans d'aixo me creuat amb un vidriol o serp de vidre i casi m'emporto pel davant un petit porcell que devia d'estar perdut de la mare senglar...pobret!!!jejeje!!! Despres de deixar enrere Adons he pujat el Port de Perves per la carretera (per variar no he trobat el camí que puja a Corroncui), aquest troç d'asfalt se ma fet pestós pero ho he superat amb bona cara (no m'agrada que els automovilistes me veguin amb cara de ganxo!!). A dalt del port he agafat la pista de Prat d'Or i a superar les rampes pedregoses amb estil de pro...el pastor que hi habia alla dalt flipava!!! Superat aquest moment critic del pulsometre i despres de trobar "caçadors de bolets" pels prats, he arribat al encreuament de Sas i he tirat cap avall cap a Sentis...quin poblet més bucòlic!!! Alli m'he trobat uns pedalaires de foc i també una carretera acabada d'asfaltar (llàstima). A les Esglesies he pres la decisió que ha fet diferent de debó l'entreno-ruta d'avui: "pujare cap a Buira i passare cap a Erdo", visca la motivacióoooo!!!!! A Buira es puja per una carretereta estreta i molt xula i m'he plantat en un moment, pero despres...despres el meu amic platillo ha tingut que treballar de valent fins arribar al Coll Permir 1525mts on s'acabava la pista¿? Pos a improvisar doncs!!! He agafat un senderot de les vaques i en direcció cap a on me pensava que estava Erdo. Aquest troç de la ruta era preciós, el color verd te bloquejava la vista!!!! Al final, despres de passar entre vaques, fang, caca de vaca i ortiguessss...he arribat a Làren i alli ja hi habia pista ampla!! Llavors per la pista cap a Santa Coloma d'Erdo i cap a la Bastida, a Erdo ja anire un altre dia. A la Bastida he tingut una incognita, baixar per la pista cap a Senterada o baixar pel sender del pont del Diable. Al final he fet la primera opció i la segona ja li preguntare al senyor Terri, amo i senyor de les terres del Pallars (segur que me dira que es ciclable el boig!!!). En fi, que al final ma sortit una ruta ben maca amb 59km, 1700 mts de desnivell i 3h25min. He tornat cap a Balaguer ben feliç i fresquet perque m'he pegat un bon banyet al Flamicell...jejeje!!! Ara ja toca descansar...