2/7/07

CAP DE SETMANA INTENSSSSS.....

Ja portava uns quants dies sense fer cap de les meves curtides ni gaudir de la muntanya i treballant massa (es un dir), aixi que aquest finde tenia que aprofitar el temps al màxim i la cosa pintava bé perque tenia divendres ,dissabte i diumenge festa!! Al final es pot dir que he complert i no he deixat escapar ni un segon de vida i he arribat diumenge a la nit esgotat pero satisfet. Fare una petita crònica del finde doncs...

DIVENDRES 29 JUNY. Fart de voltar pel secarral noguerenc agafo el cotxe i pujo fins a Senterada amb la meva estimada BTT dins. En principi l'objectiu es fer un bon entreno amb molt desnivell pero...quan porto 15min ja vec que no és el meu dia i que vaig altissim de pols!!! El polar marca 170ppm pujant cap a Naens per la pista asfaltada!!! En un altre potser seria normal, pero a mi me costa molt passar de les 165ppm. A sobre fot una calor infernal i jo no vaig ni enrere amb calor!! Total que me marco una ruta maca pero curta pel meu gust: Senterada-Naens-Pinyana-Corroncui-Port de Perves-Ermita de Sant Quiri-Sentis-Xerallo-Sarroca de Bellera-Erdo-La Bastida-Senterada. No habia pujat mai a Corroncui per Pinyana i la veritat es que hi ha algun pepino considerable on les cames i el cor se queixen, despres de Corroncui hi ha un troç pestós de carretera estreta i que avui estava plé de pantiganes (cigarras en castellà). Al arribar a Prat d'Or he vist l'ermita de Sant Quiri de Sas i he decidit pujar...la part final també es força pendent, pero val la pena pujar només per gaudir de la panoramica. A la part final de la ruta he decidit pujar desde Xerallo fins a la Bastida passant per Sarroca, se m'ha fet dur per la calor i per les males sensacions que arrossego ultimament pero ha valgut la pena també...i dic aixo últim més que res perque a la part final de la ruta m'esperava un sender preciós desde la Bastida fins a Senterada: el sender del Pont del Diable. Es tracta d'un sender que va resseguint la carena desde la Bastida fins a Senterada i que a la part alta es molt pedregós pero que despres...despres es transforma en un single track rapid, d'aquells on has d'afinar cada traçada i esquivar la pedra de torn. Ha estat lo millor de la ruta sens dubte!!! Al final he arribat a Senterada i com no...el meu banyet de rigor al Flamicell abans de baixar cap a la plana.

Dades finals: 52km / 1505mts de desnivell / 2h50' / 180ppm max i 137ppm mitjana

DISSABTE 30 JUNY. M'aixeco al mati amb bastanta son (la nit abans vaig tenir sopar de colla) i de nou enfilo el Doll amb el cotxe carregat. Aparco a la Torre de Cabdella i surto rapid amb la BTT en direcció Espui. Pel camí me trobo un munt de bikers...clar com que avui fan la Pedals de Foc non stop!! En principi l'intenció era pujar al Triador i animar als curtits de la cursa, pero avui tenia ganes de soletat i he decidit pujar cap a Filià. Res més començar la pujada ja noto que no estic en forma, pujo amb pinyons no habituals amb percentatges aixi i a sobre vaig ofegat!! En definitiva crec que lo que me passa es normal, porto des del mes de Novembre entrenant bastant fort, he perdut 8kg de pes, he arribat a un parell de pics de forma i a sobre estem a l'estiu la meva estació dolenta...total que estic més cremat que un misto!!! Pos res, que tornant a l'entreno o ruta d'avui...he pujat a Filià pel mateix lloc per on vaig pujar el dia de la duatló i un cop he arribat a la Cabana del Vaquer he continuat amunt fins on s'acaba la pista a la cota 2150. De la setmana passada a aquesta les obres de les pistes d'esqui han avançat molt i ja s'han carregat una zona que dona al port de Filià...fot mania!! Baixo a fons en direcció Cabdella i despres de fer uns kms per carretera arribó al punt on tenia el cotxe, pero com que no portava encara prou entreno he decidit pujar a Paüls de Flamicell marcant-me una serie bastant infernal que ha fet que arribes finalment al cotxe bastant perjudicat. Aixo si, un bany a les aigues "termals" del Flamicell m'ha deixat com nou i preparat per afrontar el viatge de tornada.

Dades finals: 43kms / 1300mts desnivell / 2h21' / 168ppm max i 139 ppm mitjana

DIUMENGE 1 DE JULIOL. El dia anterior vaig quedar amb l'Esther per pujar el Comapedrosa i per aixo mateix me vaig aixecar a les 6:30 del mati al meu piset de Ponts, vaig esmorçar i vaig anar al lloc de trobada amb ella. Despres de fer una serie kamikaze per la antiga C1313 fins a la Seu (aquesta Esther esta ben boja!!), vam passar a buscar a la Nati, el Gil i la Núria. A les 9:30 ja estavem a Arinsal disposats a sortir i gaudir de les muntanyes andorranes. La veritat es que va valdre la pena dormir només 3hores per pujar alla dalt...aquella zona es preciosa!!! Vam pujar molt xino xano i un cop estavem al Llac Negre el grup es va separar, la Núria i la Nati tenien fred i van decidir tornar enrere fins al refugi i el Gil també. En fi, que ens vam quedar com a cap de l'expedició l'Esther i jo i la veritat es que en un moment vam fer cim...i a bon ritme!! Vam pujar per la cresta (Est) i vam baixar per l'altre costat, un pic ben maco si senyor!! He de dir que l'Esther esta molt forta...aixi que en quan torni del Nepal potser que m'ho pensi una mica abans de quedar amb ella per fer trekking!! En fi que despres de petar la xerrada els 2 mano a mano baixant, ens vam retrobar amb els altres al refugi i alli vam dinar per tot seguit baixar...uns més rapid i uns altres més xino xano. Total, que van ser finalment 1400mts de desnivell molt divertits i gaudint no només de la muntanya sino també de gent molt ben parida!!!!