30/3/08

VISITA DELS ILERCAVONS.

Despres de molts dies sense parlar amb lo Curtit de Mora, aquest divendres vaig trucar-lo per veure si estava viu encara...i al acabar la conversa ja habiem quedat per fer BTT dissabte per la zona de Ponts. Aixi que ahir dissabte a les 9 del mati ens trobavem a casa meva lo Joan, lo Roger "Cobretti" i jo per tal de fer un recorregut amb la bici que fes honor al nom del meu blog. La ruta que vaig triar era llarga i bastant durilla, tot i que crec que per aquests "kavalins" no hi ha res prou dur!!!, en fi que vam sortir de Ponts rodant seguint la vall del Segre fins a Torreblanca on començava la primera pujada del dia que ens portaria a Cal Guardia...esbufecs varis i mal de cames per ficar-se a puesto pero quan ens vam donar compte ja estavem a Montmagastre, sota la piramide del "Cervino" noguerenc. Vam continuar pel camí de Folquer i un cop alli vam anar a buscar la masia Cal Torres, per anar despres cap a Cal Bernadí, on vaig decidir que per pujar al cap de la Serra no fariem la via normal...sino que baixariem fins a Cal Soler per aixi acumular algun metre més de desnivell i disfrutar de l'autentic curtiment!!!jejeje!!! Des d'aquest últim mas ja vam anar a buscar el Coll de Morell, per des d'alli començar la dura pujada cap a Comiols, la que passa per Cal Fortó. No se ben bé que va passar alli pero de sobte no podiem parlar i el meu pulsometre no parava de pitar...es curiós aixó!! El Joan anava més sobrat i en pic es ficava de peu sobre la bici me treia 3 o 4 metres que despres jo li recuperava com podia...al final vam acabar la pujada entre esbufecs i paraules entretallades a Cal Fortó, on vam esperar una mica al "Cobretti"...pero molt poc perque el tio esta molt valent!! Un cop junts els tres vam acabar de pujar al repetidor de Sant Miquel 1190mts, des d'on hi habia una bona panoramica sobre la Conca de Dalt (Isona, Benavent, Orcau...) i també sobre part del Pallars. Despres de fer alguna foto i d'abrigar-nos una mica (feia un airet frescot alla dalt), vam baixar per una pista pedregossa fins a Cal Garramitxo, on vam creuar la carretera de Comiols i vam prendre la pista que porta a la central solar de Cal Ribera. A partir d'alli va començar una mica l'aventura, ja que el camí de baixada era una incognita, i jo nomes sabia que tenia que buscar la linia electrica...aixi que despres de marejar una mica la perdiu i fer una mica de freeride, vam trobar lo cami que ens portaria fins a la vall del riuet de Montargull. Deu ni do les pendents que té aquell pistot abandonat!!i de pedrolos tampoc es queda curt...pero bueno, un cop a la vall vaig gaudir per quarta vegada en una setmana del sender que la segueix, per un cop a la pista de Cal Pujols anar a buscar la carretera, per travessar-la i donar a Montargull. Des d'alli vam anar a buscar la sendera de Vall-Llebrera...molt freqüentada per mi ultimament també!!!jejeje!!! De tornada vam passar per Anya i cap a Torreblanca i Ponts...patint les conseqüencies del ritme al qüal ens sotmetia en Joan i a la part final en Roger (quin aguante que té el tio!!!). Al final en total 77kms amb 1680mts de desnivell...i per acabar, com no, un bon dinar a Ca la Sofia!!

Conclusions de la jornada: el Joan esta gaudint d'una extranya joventut eterna i cada dia esta més valent!! i el Roger...tenim sort de que no entrena tant com nosaltres perque sino...no veuriem ni la pols!!! Per cert...quin canvi de bici i de casco ehh!!!jejeje!!! Jo per la meva part...vec que poc a poc vaig millorant una mica.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Bon curtimet biker per una zona que desconeixia totalment. M'agradat molt! com tots els recorreguts que he tingut el plaer de compartir amb tu.
Conclusió meva: és veritat que cada dia "em sento més valent", també és veritat que Cobretti (també Xavi ilercavó) quan volguin entrenar en serio "no veurem ni la pols". Però avuí el que ha marcat lo ritme infernal ha sigut tu, els sotmesos hem sigut els ilercavons. Estàs fortíssim txaval, tan s'hi t`ho creus com si no. Quan milloris una mica no et podré seguir.
Amb el teu permís copio i pego la teva pedasso crònica al blog ilercavons, canviant lo títol.
Salut company
A reveure

Anónimo dijo...

Totalment d'acord en Joan. CurtimentBiker estas fet una màquina i segur que encara pots donar més de tu.
Haviam si els funcionaris es posen d'acord algun altre cap de setmana(entre setmana ja u se k si fikeu)i acepteu a ciudadanos de a pie disposats a patir moooooolttt!
Au salut!
PD: Hem va saber greu havem deixat les ulleres i no poder-les fardar per la terra ferma!

PLuRieSPoRTiSTa dijo...

Osti fiera em dono vergonya de ser de Ponts i no dominar el meu terreno ni una quinta part del que el domines tu! Quina fiera! Quines competis tens en ment pròximament? Ens veiem a la II Cursa de muntanya de l´alta Segarra? Salut!