16/6/08

RESUM SETMANAL...ANEM MILLORANT

Finalment la setmana que va acabar ahir no va estar malament del tot en lo que es refereix a curtiment...en total vaig fer 410kms de ciclisme, 4 sessions de natació i 2 trekkings.
Tinc bones sensacions pedalant...sobretot pujant, on trobo que vaig mantenint la finura del "Soplao". Lo que més m'esta costant es pegar-me sessions de desnivell alt...no se, crec que començo a estar una mica cremat psicologicament, a part de que les últimes setmanes ha hagut canvis importants a la meva vida, que me fan veure les coses d'una altra forma.
El millor entreno de la setmana ha estat el que vaig fer dissabte; van ser 115kms de carretera amb 1200mts de desnivell, pujant a Tòrrec i soportant un vent horrible de cara a la tornada...tot i aixi vaig mantenir els 30km/h de mitja durant les 3h50min de l'entrenament.
Diumenge me vaig agafar el dia de relax i nomes vaig fer 45kms de carretera.
A veure que tal es presenta aquesta setmana...per anar bé hauria de fer més kms que la passada.

1 comentario:

Eduard Barceló dijo...

Hola tio! Avuí que he tingut temps he estat llegint la teva crònica del soplao. M'has fet venir ganes podrit! Llàstima que pels que vivim aquí dalt és massa aviat i portem massa km que sinó l'any que ve venia a donar-te guerra.
He vist que marxes a Austria més o menys a les dates que nosaltres marxem a Roth. Després us quedeu per allí? El plan és fer l'ironman el 13 i després venir a fer mal a la frontera Austroalemanya amb la bici de carretera i a peu. Estaràs aquest finde a Balaguer? Ja parlarem! Ah! Ahir vaig actualitzar el blog. A veure si ho mantinc.