3/11/08

PLAY


Ja tornem a estar de nou en fase de pretemporada, aquest any he començat 15 dies abans i ho fare de forma diferent fins a finals d'any. Molts metres de desnivell fent trekking i com a molt 500 kms de bicicleta al mes...al gener ja faré kms!!!

Dissabte vaig pujar a la Pala Alta del Montroig amb el Xavi a ritme molt tranquil, en total vam fer 3h caminant i 760 mts de desnivell. A la tarda vaig fer BTT amb l'Ester i ens van sortir 32kms plans i ben enfangats per les abundants plujes dels últims dies.

Diumenge va ploure gairebé tot el dia, pero malgrat tot vaig fer un esforç i vaig sortir a correr 45 minuts per la zona de la Sentiu, a ritme suau aixo si.

Dilluns al matí he tornat a fer el trekking de la Pala Alta, aquesta vegada acompanyat pel Santi i la Mireia i aquest cop a un ritme bastant més exigent, en total han estat 2h20min. A la tarda he sortit amb la bici de carretera suau, fent 27kms en 1h justa.

Suposo que aquesta sera la tonica d'aquests dies...per definir-ho millor tinc una frase ideal: na fent!!!

1 comentario:

kek dijo...

Que passa mofeta!!!
Óstia molt bona la foto del xavi a la Pala Alta!!!tiu que ja tinc burra!!fins aviat!!