30/9/07

RESUM SETMANAL


Doncs la segona setmana d'entrenament ja esta completada. La veritat es que hi ha hagut menys volum que la setmana anterior, ja que he fet menys dies de festa i que tambe he fet una mica mes el gos. En total han estat 131km de BTT, 4 dies de gym, 3 dies de piscina i un dia de caco (correr i caminar). Destacare d'entre aquests entrenos la sessio de "caco" de dimecres al mati acompanyat per la Mireia i la Silvia (dos bones curtides), vam sortir de l'Isard (vora Sant Llorenç de Montgai) i vam pujar a la Pala Alta del Montroig (951mts) passant pel sender de la Socarrada i el Coll de Porta. Al tornar vam passar per la ermita de Montalegre i vam baixar pel sender del Clot del Roure. En total 2h15' amb 750mts de desnivell.

Una altra sessio a destacar va ser la del divendres al eurofitness de Tarrega...musculacio a tope i despres un entreno de piscina bastant bo pel meu nivell de autentic merluzo: 500mts progressius+3series de 200mts a ritme fort i descansant 30"+150 suaus per acabar. Ja se que es una mariconada d'entreno, pero es que jo soc un autentic matat nadant!!!!!

La millor sessio d'entreno la he feta avui al Boumort amb la meva BTT i acompanyat pel senyor Palomares de Bellver (una bestia parda!!). He sortit d'Organya i per la ruta dels dolmens hem arribat a Cabo per un terreny força trencacames i un cop alli hem començat a pujar la llarguissima pujada al coll de Prat Muntaner on hem coronat despres de 2h20' de pujada a 1850mts d'alçada. Despres hem baixat rapid i pel mateix lloc ja que el cerdanyenc tenia tard, per sort meva. M'he trobat molt petat, tot i que es normal ja que feia molts dies que no feia cap pujada llarga i la d'avui tenia tela!!!! Hi habia uns rampons d'impressio!!! He acabat tant fet pols de cames que la sessio de running de la tarda la he tingut que suspendre. En total ens han sortit 53kms i 1450 mts de desnivell positiu...no esta mal.

En fi, que la setmana no ha donat massa de si, pero tampoc hi ha massa pressa...ja arribaran els dies de volum!! Us penjo aqui una foto del compi Palomares i jo a dalt del Coll de Prat Muntaner...com podeu veure hi habia ambient per alla dalt!!!

Au dema que tinc festa aprofitare per foter-me canya i si me dona temps ho escriure aqui.

No hay comentarios: