3/10/07

¿SWIM?

Doncs si...¿SWIM?!!!!! Ja porto dies rumiant i no pot ser.....no pot ser que se me continui resistint la natacio!!! Es que la veritat es que es el meu tendo d'Aquiles!!! Me fa por l'aigua, no es el meu medi desde luego...i tot ve de molt lluny!!!! La meva animadversio a l'aigua ve de quan jo tenia 7 anyets i vivia a la masia, ma mare me va apuntar a uns cursets de natacio a la piscina de Bellcaire i...i alli hi habia un parell de salvatges monitors de natacio!!! Un barbut, pelut i gros que sempre el tindre al meu record, desde que el primer dia de curset, i encara no se perque, me va llençar al foso de la piscina gran a comprovar si jo era capaç de empassar molts litres d'aigua!!!! Quin cabron mes gran!!! Per culpa seva vaig agafar un panic indescriptible a l'aigua i en pic vaig acabar aquell curset no vaig tornar a una piscina en anys!!! Per culpa seva no me podia banyar en un lloc on l'aigua me passes del coll per por a ofegar-me. Per culpa seva no he tornat a aprendre a nedar fins als 20 anys!!! Per culpa d'ell no m'atreveixo a fer un triatlo (tot i morir-me de ganes) perque me fa por estar en una gran massa d'aigua sense tocar paret!!! Pero aixo ha de canviar...no puc continuar aixi!!!! Me moro de ganes de fer un triatlo i el 2008 es el meu any...aixi que ja he començat a entrenar nadant una mica mes en serio. Ja no faig com abans que feia les meves 30 piscines seguides i marxava...ara me matxacare mes, fare series i intentare millorar la meva patetica tecnica. El 2008 a part de ser l'any de la Transalp sera l'any de la meva primera triatlo!!

No hay comentarios: