9/12/07

RESUM SETMANAL


Doncs la tornada als entrenaments ha estat progressiva...de moment nomes he fet BTT, tot i que algun dia mentres currava he fet trekking.

Dilluns; vaig fer un curt trekking-caco per la zona de la Penalta mentres estava currant.

Dimarts; vaig sortir en BTT amb en Ratboy i en total van caure 48kms per la zona de Bellmunt, Montgai, Butsenit, Torre de Fluvià i la Sentiu...una zona amb un continu puja i baixa que tot i no ser massa dur si ho fas rapidillo casca lo seu!!! En el nostre cas vam anar a ritme de fons...o sigui sense patir massa.

Dimecres; vaig sortir amb la BTT de nit (a les 7 de la tarda) amb el frontal i una motivació alta (es obvi) i en total me van sortir 26kms per la Serra de Bellmunt. Desprès va tocar acupuntura al centre Osteon, o sigui per part d'en Jaume Cases...el super fisio!!!

Dijous; com que vaig fer horari intensiu a la feina (de 7 a 15), vaig poder sortir amb el Xavi i fer BTT una estona. Vam anar a Bellmunt-Butsenit-Montgai i a ritme agil i alegre. En total 36kms en 1h30'.

Divendres; vaig sortir amb la BTT a rodar suau un altre cop per la zona de Bellmunt-Montgai. Aquesta es la zona ideal per començar a acumular kms sense patir massa, ja que el terreny no es massa dur i les cames ho agraeixen ara que no estan a to!! Despres de la sessió de bici vaig anar al gimnàs a Tàrrega i a part de fer algo de tren superior vaig nedar 1000mts de res...mai arribarè a ser un tauró desde luego!!!

Dissabte; vam anar en Xavi, en Ratboy, en Pesca i jo a la marxa BTT hivernal de Guissona. Va estar força bè, tot i la clavada de l'inscripció: 25 euros!!! El circuit va ser bastant trencacames i amb algun senderillo complicat a causa dels super-esgraons que hi habia!!! A la sortida vam quedar els de la colla que intentariem encendre la metxa i picar al personal i...va funcionar (aixo sempre funciona!!!). L'unic negatiu es que al sortir una mica forts, l'esquena ho va notar i me fotie unes punxades el ciàtic!!!collons!!! Despres poc a poc vaig anar agafant ritmet i acompanyat pel Xavi vam anar fent fins...fins que vam arribar a una zona tècnica on quan me vaig donar compte tenia als 3 primers alli mateix i vaig decidir apretar-los una mica jejeje!!! Quina cara que van ficar quan vaig arribar, va ser molt bo!! Aixo si, anaven prou rapid els fieres...al arribar al primer avituallament vaig parar a esmorçar i ells van tirar a fondo. A partir d'alli vam anar en grupeta, amb el Julio també, fins que vam arribar a la vall del Llobregós on el terreny irregular va trencar el grup i ens vam quedar el Xavi i jo mano a mano a un ritme força bo fins arribar a meta. En total van ser 2h20' de BTT i en general bones sensacions, millors de les que me pensava!!! Al acabar lo tipic...bon ambient xerrant amb la penya, menjar com bèsties (llonganissa, botifarra negra, cansalada...) i beure molta coca-cola!!! Llastima de no portar la camara de fotos...haure de penjar alguna foto de l'hivernal de l'any passat.

Diumenge; doncs avui a part de que tenia una mica de resaca (el sopar d'ahir a Lleida va ser una mica dur), fotia un vent fastigós, repel·lent, repugnant (aixó ho diu una curtida amiga meva), aixi que vist el percal he anat a la fira d'Ager a donar un tomb amb ma mare i aixi descansar una mica.

No hay comentarios: