17/12/07

UNA ALTRA SETMANA A LA SACA...

Aquesta setmana he continuat amb els entrenos de pretemporada i patint algo de fred també, tot i que això no m’afecta massa a mi. La motivació continua essent una mica baixa, però tot i això no es moment de tirar la tovallola en aquest moment, ja que ara es quan s’ha de començar a fer la base per treballar durant la temporada.
En total aquesta setmana he fet 175km de BTT, repartits en 5 sortides. Les més destacables serien la que vaig fer dimecres i la que vam fer ahir diumenge amb els de la colla. A part he fet un dia de trekking currant pel Montsec de Rùbies força interessant (4hores).
Dimecres com ja he dit vaig sortir amb la BTT sol i a ritme de fons, fent un recorregut clàssic en aquesta època: Balaguer-Bellmunt-Montgai-Torre de Fluvià-Cubells-Pedrissa-Balaguer. En total van ser 54kms amb força repetxos i patint al final una lleugera pajara, això mateix es el que més hem va agradar del entrenament: el plaer de experimentar de nou aquesta sensació de buidor de l’estomac i de lleuger mareig...m’encanta!!!
Diumenge, o sigui ahir, vam fer un típic entrenament hivernal de fons, érem el Xavi, el Ratboy i jo, i vam sortir a ritme aeròbic. El circuit va ser bastant suau i plà : Balaguer-Bellmunt-Butsenit-Montclar-Cubells-Balaguer. En total van ser 60km en 2h38’ i amb 500 mts de desnivell. Això si, tot i lluir el sol el dia va ser fred a collons!! Les sensacions no van ser del tot bones en el meu cas. El ciàtic m'esta tornant a putejar per moments...no se com acabarà el tema. Aquesta pròxima setmana tornare a fer natació a veure si aixi se me passa.

La foto és del "good training" de diumenge amb els 2 zorros!!

3 comentarios:

Unknown dijo...

Al final tindre'm que ficar peatge a la Serra de Bellmunt, cada estas per allí.
La motivació per aquesta època va molt buscada, crec que molts estem igual, però pensar en els objectius ajuda a continuar.
Salut

Anónimo dijo...

Jefe! ja veig que li vas fotent gasto a l´asunto. Be!.No vulguis forçar mes del compte...Jo fot un parell de setmanes que entre una cosa i altra estic en "stand-by".Cagonlou! a veure si espavilo per que sino...
Saludos al "Diamond Back team".

Que passis bones festes!

Anónimo dijo...

Hola curtit,
quin èxit lo contador, som un munt de xafarders que no posem comentaris...
Bones festes i que al 2008 tinguis tota la salut que et caldrà per continuar el curtiment, Bon any 2008