31/12/07

ULTIMS DIES DE L'ANY.




Ja s'acaba aquest 2007 i per sort aquests últims dies he pogut anar fent alguna activitat de semi-curtiment...a partir del dia 1 de gener, millor dit del dia 2, començare ja a ficar-me serio i a tenir una mica de constància en els entrenos.


Divendres vaig anar a fer la mitica "integral de Montroig". Es tracta de deixar el cotxe al parking de l'Isard de Sant Llorenç i anar a buscar el Coll d'Orenga per pujar des d'alli fins al refugi del Xut i seguir tota la cresta cimera del Montroig fins a l'ermita de Montalegre. Des d'alli ja vaig baixar per la Socarrada fins al lloc de sortida. En total son 985mts de desnivell positiu i vaig trigar 2h24'...l'any passat ho vaig fer en 2h10', pero estava en forma clar. Aixo si, m'ho vaig passar de puta mare per aquelles crestes mentres veia el mar de boira als meus peus. El pols mitjà va ser de 140 i el màxim de 174!!! Molt alt, pero es normal amb lo fluix que estic.


Dissabte feia un fred que pelava pero vam sortir amb la BTT en Xavi i jo. El circuit triat va ser planer per la Serra de Bellmunt, totalitzant 40kms en 1h40' i amb una temperatura de -1ºC!!!


Diumenge, per acabar la setmana, vaig quedar amb un bon grupet de xiquetes per anar a fer un trekking pel Montsec...el cas es que vaig presentar-me al lloc de reunió amb una resaca de campionat del món, pero vaig complir i vaig deixar satisfetes a les 6 companyes d'excursió (això queda una mica mal ¿no?). La ruta que vam fer va ser sortir de Cal Nari i pujar al Pas de les Eugues, Puig del Cami Ramader i baixar pel corriol "pas Ramader", en total van ser 3 hores molt agradables gaudint del solet, del paisatge i de la bona companyia. Lo xungo es que només habia dormit 3 hores!!! En fi, aqui deixo penjada una foto del grup en pic vam arribar als cotxes. L'altra foto es de la Montse demostrant el seu nivell d'escalada a un pas tècnic...jejeje!!

3 comentarios:

Unknown dijo...

Mira'l com entrena en Curtit!!! Quan quedes amb sis xiquetes no dius ni piu però però el dia de ritmes infernals sempre busques una victima....Kabron.
Dels -1º de la ruta en bici de dissabte dono fe jo que anava amb el cotxe i hem van passar dos biciclistes amb el bidó congelat i unes galtones ben vermelles jajaja

Salut i Bon any 2008

Anónimo dijo...

Osti tu si que en sas... a vere si kdem algun dia amb totes les xiquetes i me les presentes... bandido!!!

Borinota dijo...

Marianuuuu! molt maques les fotos, però el moment crític el vaig tenir una mica més endavant jo...aquí encara feia prou bona cara...molt xulo el bloc; ja passaré l'adreça a la resta del teu harem perquè també hi diguin la seva. Fins aviat!Montse