22/10/07

CURSA DE MUNTANYA ALTA SEGARRA

Ahir diumenge vaig participar a la primera edicio d'aquesta cursa de muntanya que es feia a Sanahuja (Segarra). En principi vaig apuntar-me ja fa molts dies perque el meu compi Xavi me va convencer de que seria un bon entrenament i de que aniriem els 2 a ritmet...lo bo es que el molt puta despres se va rajar i me va deixar sol davant del perill!!!La veritat es que no habia entrenat en condicions ni molt menys i me vaig presentar a la sortida ben acollonit!!! L'objectiu era acabar si era possible, la veritat es que no ho veia massa clar (normal amb les males sensacions dels ultims dies). Aixi que vaig pendre la sortida a ritme ben suau i amb calma, veient com el Kek, el Santi i companyia marxaven a fondo per no veure'ls ja fins a l'arribada. El circuit de la cursa era precios, molt exigent i trencacames...a part gairebe tot era corriol, com ha de ser!!! En fi, que vaig anar fent a ritmillo i sense patir fins al km 18 on vaig començar a tenir rampes als bessons i vaig tenir que estirar i afluixar el ritme encara mes!!! Al final, despres de 2h27' vaig completar aquests 22km amb 1080 mts de desnivell positiu i puc dir que...MOLT CONTENT!! Vaig tornar cap a casa satisfet per l'entreno realitzat i motivat.
Per acabar...un 10 a l'organitzacio pel circuit i tambe per algun detall que va molar molt...com per exemple que toquessin els grallers al passar pel castell o al arribar...impressionant!!!!

No hay comentarios: