13/11/07

ACUPUNTURA.


Doncs avui he anat a la consulta del amic i fisioterapeuta Jaume Cases i he rebut un primer tractament d'acupuntura per intentar calmar les molèsties que tinc ultimament a la zona lumbar i al nervi ciàtic. La veritat es que no fa massa mal, tot i que depen de quina agulla si que punxava una mica més del compte. A les que m'ha punxat al turmell i a la zona lumbar m'ha conectat corrents i no veguis com tibava!!! En fi, espero que tot sigui per anar a millor, de moment ara estic amb l'esterilla a la zona lumbar i a partir de demà mateix començare amb un programa intensiu d'estiraments d'isquiotibials (molt important pel meu cas segons el Jaume).

Avui, per una altra part, he fet sessió de musculació de cames al gimnàs i he nedat 800mts (es una miseria pero feia dies que no entrava a la piscina!!).

Demà decidire si corro aquest diumenge que ve a Vallfogona de Ripollès o no...a la nit us ho explicare.

No hay comentarios: