7/11/07

LA MEVA FUTURA COMPANYA DE KMS...


Doncs si...aquí us presento la meva pròxima adquisició. Desprès de la mala sort que vaig tenir amb l'anterior bici, també de la marca kuota. L'unic problemilla es que es que kuota de moment no te representat a Espanya, aixi que l'haure de fer portar directament des d'Italia. Bé ja beurem com m'ho manego, pero de moment us deixo aqui una foto, es una autentica preciositat i he calculat que la deixare en uns 7'2kg de pes. Llastima que no m'arribi el pressupost per ficar les impressionants rodes ZIPP...

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Molt xula,
però té algun defecte... no porta frens de disc, la forquilla té poc recorregut, els pneumàtics són molt prims, no porta banyes,...

Anónimo dijo...

Ilercavó....et deixes lo més important per el Curtit, no té plat petit....on anira sense? jajaja
Que dolenta és la enveja...Mariano si et fan un dos per un hem podries regalar l'altra??

Salut