12/11/07

FINAL DE LES VACANCES, FESTA MAJOR I KO TÈCNIC...


Doncs han estat uns últims dies de vacances una mica stressants i esgotadors, que a part de tot han coincidit amb la festa major de Balaguer.

No se per on començar...comencem per lo que me té més capficat: l'esquena. El cas és que he tornat a recaure dels meus eterns problemes d'esquena i aquesta vegada no poden ser més oportuns...a falta de 2 setmanes de la duatló de Balaguer!!! Sabia que me passaria perque estava matxacant massa i fent l'entrenament de 4 setmanes en 2 setmanes i aixo no podia sortir bé. La setmana passada ja vaig començar a notar-me el ciàtic i la cosa ha anat a més cada dia que ha passat. Divendres vaig sortir en bici amb unes "bèsties" i pujant el port de Vilanova me quedava clavat i sense patir gens de cardio...tot el patiment venia del ciàtic de la meva cama esquerra. El finde he descansat pero avui he quedat amb lo Ratboy i anava encara pitjor...la solució pot passar per no correr la meva duatló i fer bondat uns dies. Demà probare fent acupuntura a veure que tal...sino sempre queda la cortisona pero no soc massa amant d'aquesta solució.
Canviant de tema...els entrenos de la setmana passada van ser semblants als de la passada...l'unic canvi va ser que enlloc de correr tants dies nomes vaig correr un dia (pel mal d'esquena). Aixo si, el dia que vaig anar a correr vaig fundir-me una mica...vaig marcar crono al circuit de la duatló, 40min21seg. Es un temps una mica del montón, pero amb ciàtica que vols fer!!!
Amb la bike he anat sortint i repassant algun dels corriols que estan inclosos a la duatló. Fent aixo dimarts vaig caure en una zona plana pero molt trinxada per culpa de les motos d'enduro...el resultat va ser un fort cop al genoll, del qual encara tinc un souvenir en forma d'hematoma. Divendres vaig sortir amb les bèsties que he dit abans: Palo, Xavi, Pesca i Mark i pujant Vilanova me van fondre!!!Clar que jo tenia l'esquena feta malbé i una mica de resaka de la nit anterior...Desprès vam fer els senderillos de la zona del Sant Cap, la Devesa, la Cadira...i vam disfrutar moltissim!!! Clar que el pobre Pesca anava totalment rigid i les va passar putes...i el Palo va trinxar la llanta contra una "pedreta" del sender del Toll.
Per acabar un breu comentari envers els últims dies de "juerga" per la festa major... he arribat a la conclusió de que no es compatible de cap manera amb el curtiment!!!! Divendres vaig dormir només 4 hores i diumenge 3...aixo s'acumula i no es rendeix de cap manera!!! No fare cap comentari sobre l'hidratació d'aquestes nits de "juerga"...i tampoc cap sobre el curiós "maldecap" del dia despres!!! SALUT I FINS AVIAT!!

No hay comentarios: