19/1/08

FALSA ALARMA...EL GENOLL ESTA OK!!




Doncs sembla que si...que lo del genoll va ser una falsa alarma, menys mal!! Ahir divendres vaig entrenar amb la BTT i no m'el vaig notar...tot i que tampoc vaig forçar gens. Vaig sortir a l'horari dels vividors (12 del migdia) i feia un dia bonissim. La ruta la vaig intentar variar una mica, per no repetir-me tant com els últims dies...i vaig incorporar algun senderillo, perque ja tenia el mono!!! Vaig passar per la Sentiu, Pedrissa, Valldarnàs i tornada per lo Merengue. Al final 50kms de BTT en 2h16'...amb un ritme cardiac mitjà de 131bpm i un desnivell acumulat de 500 mts. Per cert, el Santi tenia raó, costa un munt fer autofotos de qüalitat mentres es va pedalejant...en Jeff Kerkove deu de ser un crack, perque sempre li surten impecables!!



A la nit vaig nadar una estona, igual que el dia anterior...lo que faig sempre lo mateix, faig 30 piscines del tirón i ja tinc prou!!! Soc de secà!!!


Per cert, dijous currava i vaig fer un mini-trekking a lo jabalí per la zona dels Picons (Ós de Balaguer)...un lloc realment bonic, us deixo una foto aquí penjada.

No hay comentarios: