8/1/08

LA TRANSALP...UN ALTRE ANY SERÀ!!

Avui podria parlar de les 3 hores de carretera que vaig fer ahir, o de la caminata amb desnivell que he fet avui a la feina, o de la sessió de correr nocturna amb frontal d'aquest vespre...pero no...avui parlo i al mateix temps maleeixo la meva mala sort...avui m'han enviat un mail els organitzadors de la Transalp dient-me que no tenim plaça per correr aquest any.

No m'extendre massa en el tema...nomès dir que una de les proves que me fan més il·lusió per fer es la Transalp i el no poder anar es un cop dur. Diuen que ho han fet per sorteig i tal...no se...ells sabràn, pero el meu disgust es gran.

Sort que aquests dies estic molt content per temes aliens al curtiment i l'esport, i aixo mateix ma fet veure que enlloc de fer la Transalp es poden fer altres coses. Demà li proposare al company Joan Farnós d'anar a la Salzkammergut Trophy, que es una prova que es disputa a Bad Goisern (Austria). A veure que diu...

Au Salut a tots!!!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Llàstima de la Transalp! També m'havia fet il.lusions. Però com què aquest any tinc vacances la segona quinzena de juliol i m'ha costat molt negociar-les; algo faré, a casa no em quedaré. O sigui, al juliol me'n vaig
a Austria i on convingui...
Au pos, Me'n alegro que et vagin bé les coses.
Salut
A reveure

Anónimo dijo...

Bones Mariano!! Aquí el Jabalí d'Agramunt!!!
Quina llastima lo de la Transalp, jo l'any passat tenia pensat fer la via de la Plata (Sevilla-Santiago) amb bici i tb x una lesió tot a la merda i fot un munt. Pero aquet any segur (toquem fusta) q no passa!! Res una salutació i segur q ens veiem Alpicat!!!
http://carlosareny.blogspot.com/