14/1/08

SETMANA DE CONTRASTOS.

Dèspres de la decepció de no tenir plaça per la Transalp, els entrenaments tenien que continuar perque de totes formes al maig m'espera el repte de Cantabria.
La setmana es pot qüalificar de contrastos, ja que hi ha dies que he entrenat molt bè i dies que es pot dir que "ho he perdut tot"...es pot dir que estic atravessant una etapa de la meva vida una mica confusa...meitat curtit-meitat fiestero i aixo no pot continuar aixi.
Dilluns vaig fer un bon entreno de bici de carretera totalitzant 82km en 2h50min, anant molt tranquil i per zona bastant plana (Balaguer-Arcs-Linyola-Estany d'Ivars-Ivars-Barbens-Tornabous-Almenara Alta-La Fuliola-Castellserà-Preixens-Balaguer). Vaig fer molta cadència, tot i que al repetxo de Cal Trepat vaig patir més de l'esperat.
Dijous vaig fer un altre entreno de fons...totalitzant 80kms de BTT amb poc desnivell pero amb algun tram trencacames. Part de l'entreno el vaig compartir amb la curtida de Balaguer (Mireia) que ara esta començant a preparar la temporada. L'entrenament va ser força bo i va durar 3h46min amb 670mts de desnivell escasos.
Dimecres vaig anar a correr 40 minuts amb frontal per la zona de la Serra de La Ràpita i a part d'aixo vaig anar també 3 dies a la piscina a nadar una estoneta.
El finde es l'altre contrast enfront dels entrenos...aquest finde me tocava treballar i no vaig poder entrenar i a part.....a part la vaig liar sortint de festa!!!! En total entre la nit de divendres i la nit de dissabte vaig dormir 4 hores!!!! Es el problema que té el tenir "algo" que et motivi a sortir per la nit...i no continuo perque tampoc vull implicar a ningú...jeje!!
Espero que aquesta setmana que avui comença pugui tenir una mica més de seguida en els entrenaments...i que el finde pugui dormir una miqueta més.

1 comentario:

Unknown dijo...

Doncs a veure si aquest "algo" dóna algun resultat perque sinó ja et vec tot l'any intentant compaginar dos coses tan oposades però tan semblants alhora...
A tooope curtit!!!