20/1/08

"SATURDAY TRAINING" i RESUM SETMANAL


Ahir dissabte vaig llevar-me amb una mica de resaca...clar com que divendres a la nit vaig sortir i vaig plegar a les tantes!! Aixo si, amb una mica mes de control que la setmana passada!! En fi, que a la tarda tenia que suar i eliminar toxines i vaig quedar amb el Xavi i lo Gerard "Avefenix" per entrenar una estona. La ruta va ser per la zona dels últims dies, pero algo més llarga i amb més repetxos...cal aclarir que Avefenix va girar cua a Bellmunt perque no podia cremar massa cartutxos perque avui corria la Duatló d'Alpicat. El circuit va ser el següent: Balaguer-Bellmunt-Ventoses-Valldeixils-Torre de Fluvià-Bensa-Merengue-Balaguer. En total van sortir 61kms en 2h45min i amb 550 mts de desnivell. Bones sensacions i bon entreno...el Xavi esta afinant bastant i si continua aixi a Roth ho farà de puta mare...jo començo a pensar ja en els meus entrenos mítics de la Baronia de Rialb...tot i que és massa aviat!!!

Avui me tocava currar i per lo tant he fet descans de curtiment...a part de que he dormit molt poquet (3h30'), ja que ahir tornava a estar a la Sala Planeta de nou!!!jejeje!!!

En total aquesta setmana he fet 211kms de BTT repartits en 4 sessions, que en temps ha sigut un total de 9h30min. En general he fet poc desnivell, pero a partir d'aquesta setmana començare a incorporar alguna pujada llarga a algun dels entrenos...aixo si, el ritme continuarà sent suau de moment.

Per acabar faig esment del carrerón que s'ha pegat lo senyor Santi Millan a la duatló d'Alpicat, on ha acabat tercer absolut!!! Clar que jo ja ho preveia aixo...esta molt fort el senyor "gasela de Pardinyes"!!!!!jejeje!!! El Gerard ha de fer una crònica de la seva cursa...si me la passa demà la penjo a la pagina.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Pues jo al Gerard lo vai vere força bé ahir eh! Jo crec q aixo dels duatlons es lo seu! Altres bikers reputats com el Fernando Azlor tb es van defensar!

x cert no fotis q han tornat a obrir lo PLANETA!?!? pensava quel fotien a terra per fer pisos :p quins records q em porta aquest lloc jeje