1/1/08

RESUM DEL 2007, LO MILLOR I LO PITJOR




Doncs vaig començar l’any amb una motivació enorme i bastant bé de forma, l’objectiu era rendir a tope a les XM-Duathlons de l’estiu i també fer alguna bike-marathon amb bon nivell. Al gener ja vaig competir al circuit català de duatló de muntanya i vaig empalmar 5 caps de setmana seguits de duatlons amb uns resultats que no estaven gens malament considerant que no tocava la bici per a res, ja que vaig anar a tots ells amb bici prestada perquè la meva encara no m’havia arribat!!!!

-Duatló de Folgueroles 48è (amb una caiguda bastant forta inclosa)
-Duatló de Vallirana 15è
-Duatló de Mataró 17è
-Duatló de Sant Joan de les Abadesses 20è
-Duatló de l’Ametlla del Vallès 17è
Aquests duatlons me van fer agafar la forma i vaig arribar al mes de març en un estat físic brutal, com feia molt de temps que no hem notava. A part, vaig conèixer bastanta gent maja, com per exemple el Barrufet o en Germà Guarch. De totes aquestes proves me quedo amb la de Mataró, més que res pel bon rendiment que vaig tenir, llàstima que se me va fer massa curta.
Desprès vaig assistir a algunes proves més per anar mantenint la forma:
-Tramdur a Lleida, on vaig acabar 6è a la prova llarga i on vaig conèixer a un tio molt ben parit…en Joan Farnós de Mora d’Ebre.
-Serraduy (Challenge de la Ribagorza BTT) on vaig acabar 5è absolut i tercer elit. Aquí me vaig tornar a cascar l’esquena i ja vaig perdre el cop de pedal tant bo que tenia.
-Duatló Bikeshow, on vaig acabar 2on absolut, tot i ser una prova super-explosiva, o sigui de les que a mi no m’agraden ni me van be.
-Marcha BTT Somontano, va ser al dia desprès de la duatló del Bikeshow i vaig acabar 5è, tot i anar fatal d’esquena.
A partir d’aquest moment ja vaig començar a entrenar per el que finalment va ser el principal objectiu de l’any: LOS 10000 DEL SOPLAO a Cantabria, la meva terra. La preparació per aquesta prova es va fonamentar en acumular entrenos llargs, de 4,5 o 6 hores i amb molts metres de desnivell. Es pot dir que a la Baronia de Rialb vaig tenir la meva segona casa aquells dies…i com vaig disfrutar entrenant per alli!!! En aquest període de temps nomes vaig assistir a una marxa de BTT que es va fer a Bassella (impressionant el circuit!!) i vaig anar desde Ponts, per tal d’acumular més hores!!! Finalment va arribar el gran dia, i puc dir que va ser una experiència impressionant…me va marcar molt i a partir d’ara no faltaré cap any a la meva cita amb aquesta prova cantàbrica. Ens va ploure sense parar durant tota la cursa (9h24min) i les temperatures van arribar a ser de nomes 3ºC a dalt dels ports!!! Al final vaig arribar 16è, pero anava 14è a l’últim km dels 165 que vam fer, va ser una llàstima aquest despiste, però bueno vaig acabar content. La preparació per la prova va ser bona perquè un parell d’hores més pedalant encara les hagués aguantat.
-LOS 10000 DEL SOPLAO.165km, 4200 mts de desnivell positiu. 16è classificat absolut amb 9h24min
Desprès d’això ja van arribar els XM-Duatlhons i allí vaig fallar molt estrepitosament. Eren l’objectiu de la temporada però vaig arribar tocat de l’esquena i bastant cansat física i anímicament. Amb aquest panorama no vaig acabar de fer el campionat i nomes vaig assistir a les dues primeres proves.
-Duatló XM de Vilallonga de Ter, 31è classificat absolut.
-Duatló XM Ordino, 80è classificat (vaig enganxar-me de l’esquena i llavors vaig acompanyar a la Mireia tota la cursa)

Aquí es va acabar tot, l’esquena ja no ha millorat i fins i tot es pot dir que va a pitjor. Per això ara mateix ja no competeixo ni tinc gaire motivació (comparat amb la que tenia ara fa un any). En fi, espero que la situació canvií però mentres…toca aguantar com se pot. A la tardor vaig voler tornar a córrer el circuit català de duatlons de muntanya, però vaig anar a una prova i ja vaig veure que no podia competir, el resultat va ser patètic i a sobre la lesió me va impedir disfrutar en cap moment durant la cursa.
-Duatló de Vallfogona de Ripollès, 24è

En fi, això es lo que ha donat de si aquest any 2007 que ja hem deixat enrere. Suposo que es com tot, moments bons i moments dolents. Ja veurem d’aquí un any que puc dir del 2008…

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Noi!! sinó fos per la merda d'hèrnia discal que et fa perdre continuïtat i motivació estaries fet un "manolai".
Ànims! Per al 2008 hem de pensar en positiu i tenir il.lusió.
Preparet que al juliol tenim un repte important... si surt bé el Plan B, sinó buscarem el Plan C.
Salut company
A reveure

Anónimo dijo...

enorabona Bello Mario, però ara falta un resum de les tajeres que has pillat...!!!!!!!!
Em sembla que la llista també serà llarga...
llarga vida