16/1/08

LO MEU GENOLL TÉ GANES DE GRESCA!!


Aquesta setmana tenia festa dilluns i dimarts i, com no, tenia que aprofitar-ho entrenant!!! Dilluns al matí me vaig dedicar a fer diferents recadillos que tenia que fer, a part de dormir un bon grapat d'hores per recuperar la son del cap de setmana!!! A la tarda vaig sortir amb la BTT i lo meu compi Gerard, també conegut com Ratboy o Avefenix...El recorregut va ser dels tipics que faig durant l'hivern, per la zona de la Sentiu, Flix, Torre de Fluvià, Butsenit, Bellmunt...Les sensacions de sortida no eren massa bones, tenia el ritme cardiac una mica accelerat i me faltava una mica de potència, pero vaig pensar que era normal degut al "gran finde" que m'acabava de pegar. Lo xungo va ser a partir de la primera hora, que vaig començar a notar punxades al genoll dret...al principi suaus pero van anar a més i al final anava totalment KO!!! Total que ja vaig començar a acollonir-me, pero bueno, vaig pensar que seria algo passatger aixi que res....arribar a casa i ficar-me gel i punto. Total que vam fer 50km en 2h12' amb 134 batecs per minut de mitjana i 450 mts de desnivell.
Al dia despres, dimarts, vam sortir de nou amb el Gerard i amb un nou invitat de luxe...en Santi alias "la gasela de Pardinyes" . Vam tornar a anar per la mateixa zona i...la cosa va anar a pitjor!!! Me vaig sentir molt impotent durant tota la sortida i al final vam tenir que retallar entrenament, la qüal cosa me va saber greu per ells, pero lo genoll anava a pitjor i jo ja tenia al cap el fantasma d'una possible greu lesió. Al final un altre cop vam fer 50kms (tot i que el Santi digui que no), 2h15min i 131 batecs mitjans. El dolor del genoll era certament insuportable i vaig tenir que ficar-me gel durant 4 cops durant la tarda de dimarts!!
Avui he anat al fisio, en Jaume Cases, i ma tranquilitzat una mica...ma dit que es tracta d'una simple sobrecarrega i que faci repós o que surti amb la bici molt suau durant uns dies...i aixi ho fare, perque encara falta molt pels meus objectius i millor no començar a entrenar amb problemes!! El cas es que la causa de la meva sobrecarrega va ser el sortir amb la bici de carretera dilluns passat...si, si, la bici de carretera té la culpa perque feia molt que no l'utilitzava (3 mesos) i tenia la tija del seient una mica més baixa de lo normal (1'5cm) la qüal cosa la sumem a que vaig fer gairebè tres hores seguides de pedaleig amb cadència...pos el resultat es una sobrecarrega de genoll de les bones. En fi, que espero que no us pasi lo mateix.
Au jo ara a fer bondat uns dies i a resoldre un complicat puzzle emocional...SALUT!!!

1 comentario:

Unknown dijo...

Un plaer rodar amb tu i el Ratboy. El genoll ja els pots cuidar que només en tens aquest, és tonteria en aquesta època voler córrer en la recuperació....els objectius encara estan lluny.
Salut Tajeras!!!