31/1/08

RETORN A LA ZONA DE FOLQUER...


Doncs si, avui despres de molts dies sense xafar la meva zona de curtiments de la primavera passada he tornat...i es que la zona de Folquer-Montmagastre és meu centre d'alt rendiment particular. Ahir vaig arribar bastant tard a Ponts i vam anar a sopar amb el Senyor Pedró a "La Brasa"...no comentare res del sopar, bueno si, que no vam beure res d'alcohol!!! Per la nit he dormit de muerte i aquest mati lo primer que he fet ha estat mirar a traves dels vidres de la finestra de l'habitació, feia un dia fastigoset de boira alta i fred, un dia gris...pero aixo no m'impediria entrenar com deu mana!!! Després de fer els meus 500 abdominals matutins he esmorçat com deu mana per tal d'afrontar amb garanties l'entrenament. La ruta ha estat la classica meva de pujar a Folquer, o sigui, Ponts-Torreblanca-Anya-Sant Marc del Batlliu-Montmagastre-Folquer. El principi es plà i es fa bé fins a Torreblanca, en aquest punt hi ha un repetxo que odio moltissim!!! Son 100 mts de desnivell que s'atraganten sempre, es un repetxo magnètic!! Després baixada i terreny planer fins a Anya, on comença la progressiva pujada cap a Can Figuerola i Sant Marc del Batlliu...aixó si, l'última rampa es malparida!!! Despres terreny amb tendència a pujar fins a Montmagastre, on comença el que per a mi es el troç més ben parit, amb pista més estreta i feta malbé que ens portarà fins a la Casa Gran de Folquer. El paisatge es molt variat, amb pinedes de pinassa (Pinus nigra) i camps de conreu. Un cop alli, avui he decidit que ja havia fet prou i he tornat per una pista prou xula també, que passa per Cal Puiterró i baixa a les barrancades que queden per sota de Montmagastre, molt ombrivoles i ufanoses, i despres es puja amb rampa forta fins a Montmagastre. La tornada la he fet igual, menys la baixada des de Cal Guardia fins a Torreblanca, que la he feta pel "muro". En total, despres de fer una petita volta d'allargament pels rodals de Ponts, m'han sortit 52km en 2h30' i 800 mts de desnivell acumulat. Batecs mitjans de 135 i màxims de 163. Les sensacions han estat bones, la veritat es que tinc que retenir-me per no forçar massa!!! El genoll ma molestat una mica els últims 40 minuts d'entreno...pero menys que altres dies.

Un cop arribat al pis, dutxa rapida, deixar-ho tot ben endreçat i volant amb "la bala roja" cap a Sant Sadurní d'Anoia...on m'esperaven per dinar...molt ben acompanyat!!!jejeje!!! En resum...dia perfecte!!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Així m´agrada krack! que facis poble! q falta gent i sobretot curtits...que aqui la gent es molt vaga i es passa el dia al bar jeje La ruta q descrius no l´he feta mai però te molt bona pinta. Això si la pujada de Torreblanca es d´aquelles tradicionals des de fa anys i panys xD