9/5/08

AVUI ES PREVEU ENTRENO CLASSICOMAN...


Ara fa un parell d'hores que he plegat de treballar i avui res més aixecar-me, a les 4 de la matinada a la cabana "La Treita" de la Baronia de Rialb, ja estava ploient i llavors he començat a planificar lo que avui pot ser un entreno tipo "Amstel Gold Race" o "Het Volk"....etc etc, es a dir, un entreno de bici de carretera sota la pluja i per carreteres estretes i trencacames...

Demà us explicaré que tal m'anirà aquesta tarda...

Parlant de tot, ahir vaig fer un entreno de BTT (per fi!!!). Al final me van sortir 71kms i 1375mts de desnivell en 3h20'. El circuit que vaig fer discorria per Vilanova de la Sal, Santa Linya, Sant Marc, Font d'Aimà, Vilamajor, Tartareu, Serra de l'Aubagueta, Avellanes, Arnella, Vilanova de la Sal, senders de la triatló i enlloc de baixar per la "Cadira" vaig baixar pels "Caçadors", ja que a la zona de la "Cadira" ens estan trinxant lo bosc amb l'excusa de "millorar el paisatge". Tota la culpa la tenen els impresentables del Convent de les Avellanes i la Diputació de Lleida...me fan fàstic!! En lo que refereix a l'entreno, me vaig trobar fatal la primera hora i mitja, amb molt mal d'esquena i amb les cames mig adormides...., a partir de llavors vaig trobar-me de puta mare i cada cop vaig anar a més....no acabo d'entendre el meu rendiment, ni ho fare mai!!!

Us deixo una foto de la Font d'Aimà....ben a prop de Fontdepou.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Quin circuït més guapo! Al soplao arribaràs en bona forma...
Salut