12/5/08

II VOLTA A BASSELLA BTT


Dissabte a les 23:30 hores a Ponts...plou a fondo!! Surto de sopar al Xalet amb lo senyor Pedró i començo a donar-li voltes a l'asunto i decideixo de no acudir a la marxa de Bassella i anar al pub a fotre unes birres i fer una mica de vida social pontsicana...alli me trobo al "biker fashion" David Coma, lo Coixeto, l'Adrià,...i tots diuen que es una bogeria anar a fer la marxa...total, que 2 birres més tard, i a les 2:30 de diumenge ja, m'en vaig a dormir i fico l'alarma a les 7:30 per si de cas.

Diumenge a les 6:45 ja no puc dormir...soc un desastre i me costa molt sempre!! Miro per la finestra i esta tot despejat...mmmm!!!esmorço i decideixo que apareixere per Bassella a veure que si cou per alli...Res més arribar me trobo a lo Miquel Llaudet "Terminaitor" i al Jordi Farré i estan ben encebats de correr!!! Pos res...que m'encebo jo també i au, a esperar que se doni la sortida!! Al final som pocs els valents que sortim (60¿?), ja que molta gent sa rajat pel temporal. La sortida es a Aguilar de Bassella i al principi anem per carretera asfaltada uns 3kms i despres tot just començar el cami de terra...paaamm!!! Foto un pal aixi de broma i me segueix lo Jordi Farré i a uns metres Terminaitor. Despres no se com va anar la cosa pero vaig entrar primer en un corriol i al sortir vaig mirar enrere i anava sol i vaig ficar una marxeta alegre, pero no al limit. A la pujada a Guardiola vec que Terminaitor ve a prop i penso "ja m'agafarà, aquest rai!!", el cas es que corono a dalt i no el vec per res i enfilo la baixada de corriol ben sol. Aquesta baixada es mereix un comentari a part: impressionant!!! Es un sender amb categoria XTR limited edition!! Aixo si, ahir no era un sender, era un rierol!! I clar, amb tanta aigua i estant tot moll i enfangat va arribar la tastarrada del segle per part meva...quin ostiot!!! Vaig partir el seient Specialized Toupe (quin greu que me va saber!!) i a part me vaig remullar dins d'una tolla molt profunda ¿hi habia cocodrils o que?. Total, que despres d'aquesta preciosa i accidentada baixada, arribo a baix i Terminaitor esta a punt d'agafar-me!! Començo la pujada a Sant Mer i decideixo esperar-lo, pujant jo a ritmet...pero quan torno a mirar enrere esta més lluny i es aquí on decideixo anar a fondo, perque fins aqui habia anat a ritmillo pero a partir d'aqui me vaig exprimir de debó!!! A cada pujada me ficava de peu i ho donava tot i aixo si, a les baixades anava amb moltissima precaució...no estic acostumat al fang i no me dona confiança. Cal dir també que el circuit invitava a anar a fondo...estava ple de corriols i pujades que tenien la llargada ideal per pujar-les esprintant, a part me vaig trobar molt bé de cames!! Lo bo va ser el punt on es creuava la Ribera Salada...la veritat es que feia respecte travessar aquest riu amb la corrent que portava!! L'aigua arribava fins a la cintura i el travessavem 3 cops!!! Segurament que al Koanitou li hagues agradat aixo... En fi, que despres de disfrutar pels corriols, esbufegar i esprintar a les pujades i revolcar-me pel fang durant 2h37min vaig arribar al punt de sortida en primera posició. Les dades del meu Polar son les següents: 171bpm de màxima i 155bpm de mitja, desnivell acumulat de 1030 mts i 43kms. La veritat es que vaig tenir molt bones sensacions i crec que encara podia haber apretat una mica més (sempre es guarda un puntillo per si de cas).

Al acabar dinar de germanor al local social amb la penya de Ponts (Coixeto resacós inclos) i el Jordi Farré .

S'ha de felicitar a la gent del Moto Club Segre i sobretot al Fernando Azlor per aquesta marxa d'autèntica BTT...aviat aniré a tornar a fer lo circuit, es impecable!!

Per acabar...els totals d'aquesta setmana son 330kms i 13h20min d'entrenament amb bicicleta i 3000mts de natació en tres sessions.

La foto que fico es de la marxa de Bassella de l'any passat tot creuant la Ribera Salada.

3 comentarios:

stomik dijo...

Quina petada, això hem passa per volguer seguir-te.
El circuit, una pasada,ara pensaba que moria ofegat en una de les pasades per la ribera salada, aigua fins al coll, i la bici riu avall.
Ja hagues tingut pebrots, el primer biker mort ofegat en una marxa.
Lo fotut, quant netejo la bici, hem dono comte que he petat la maneta del Hope, ja no vull ni pensar el que hem costarà.
Felicitats, per la teva cursa i al Jordi Argelich també, que hem va passar,i he de tornar a Bassella a buscar les pegatines que hem va arrancar.

Anónimo dijo...

Felicitats noi anaves com un avió. Gràcies per venir i pels teus ànims. Si no fos per gent com vosaltres no valdria la pena organitzar res (hi ha molt biker de "pacotilla". Quan vulguis ja saps a disposició per "corriolejar" per Bassella amb tu. Ànims també a "terminaitor".

ilercavons dijo...

Ets un Kavalinot dels més grans i desprès dius dels altres.
En una paraula, apoteòsic.
Felicitats a tots els que vau tenir collons de fer la marxa.
Al "diezmildelsoplao" heu de fer tàctica d'equip al començament i desprès a per totes.
Salut
A reveure

signat: un cagat (koanitou)