20/5/08

ULTIM ENTRENAMENT ABANS DEL "SOPLAO"




Doncs si, avui he fet l'últim entrenament abans de la "MARCHA"...i ho fico amb majuscules perque aixi s'ho mereix. He anat amb el Julio i lo Gerard "Avefenix" a fer carretera. La ruta ha estat bé, pero s'ha fet dura al final per culpa del ventot repel·lent de cara que teniem. En total han estat 125kms amb 1600mts de desnivell, amb terreny trencacames i algun portet curt. He tingut bones sensacions i pujant Tòrrec m'he donat compte de que estic fi pujant...tenia molt bones sensacions. Al tornar hem tingut molt vent de cara des d'Artesa fins a Prèixens i Balaguer i alli m'he ficat a tirar jo i anava prou suelto. La ruta ha estat la següent: Balaguer-Sentiu-Flix-Cubells-Artesa-Montsonis-Foradada-Alos de Balaguer-Vernet-Pont d'Alentorn-Vilanova de Meià-Tòrrec-Montargull-Artesa-Montclar-Preixens-Balaguer. He arribat amb una mica de gana, pero es normal perque ja portavem 4h30min pedalant. Lo senyor Avefenix no anava tant bé per aixo a la part final...es veu que entre Artesa i Montclar estava esperant-lo amagat "l'home del mall" i li ha fotut ben fort!!!jejeje!!! Au bestiota recuperat!! El Julio molt bé, per sortir de la lesió de Mataró esta molt bé....anims que segurament ho faràs de muerte a "Los Puertos de la Ribagorza" aquest dissabte.
A la tarda he anat al fisio a intentar recuperar les cames i despres a nadar una estona.
Els entrenos ja estan fets, crec que estic be de forma pero podia haber afinat una mica més fent algun entreno de BTT de 6-7 hores...pero tampoc cal que m'obsessioni més, tampoc soc professional i me tinc que guanyar la vida amb aixo.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

xeik si estas fet una makina!
I ara amb les bones sencacions que tens segur que compliras el teu objectiu al soplao!
A rendir al maxim a la cursa i segur que ho fas de puta mare....i com ho faras de puta mare et sentiras de puta mare...i com et sentiras de puta mare aniras de puta mare...i com aniras de puta mare segu que arrasseees!
Au salut!

Anónimo dijo...

Doncs sí, vaya pajarraca que vaig pillar...i que més vols havent esmorzat solsament un plàtan! sempre seré JUVENIL! la ruta que ens vas preparar es mereix un 10, fantàstica(havia moments que em pensava que estàvem pel pirineu Basc-Francès). Pel que fa al SOPLAO ja veuràs com va de conya, estàs que te surts i pujant vas sobradíssim(ho vaig poder comprovar ahir), ara toca descans i concentració. Ànims il grande Mario!!!

Anónimo dijo...

Finalment dissabte no vaig fer la marxa de la Ribagorzana, abans de la sortida va caure una tormenta i els comentaris eren que per les rodalies estava plovent fort. En aquelles condicions era molt fàcil tindre una caiguda "tonta" i encara no tinc la clavícula per tornar a caure. Ens vam quedar a veure la sortida i com que ja teníem les vicis a punt vam decidir sortir per Balaguer que aquí si que feia solet. Balaguer-Vilanova-Ager-i pujar fins on és llancen en parapent (una pujadeta bestial) i a la tornada vam entrar pel circuit de la TRI. Total que finalment el Pedro i jo vam fer 98 Km. i uns 2250 mts de desnivell.

Julio