26/5/08

SOPLAO 2008...SENSE COMENTARIS!!







La cursa de la meva vida, sense cap mena de dubte!! Avui dilluns encara no m'ho puc creure, pero dissabte va sortir tot brodat, semblava un somni d'aquells on tot et surt bé!!! La veritat es que va acabar sent un somni fet realitat...portava tot l'any entrenant per aquesta prova i al final vaig aconseguir la recompensa tan ansiada: la victoria!!!



Avui es tard i estic cansat del viatge de tornada...aixi que nomes penjare algunes fotos i demà si de cas ja m'esplaiare amb la crònica, que la fare en castellà, ja que la volen llegir els meus cosins de Cantabria. Deixo aquí doncs unes fotos...

8 comentarios:

CARLES dijo...

Moltes felicitats Mariano!!!

Ja sabia q despres d tant entrenar i entrenar havia de arribar el premi. Poc a dir davant d'aquesta evidencia, nomes q disfrutis de la victoria q costa molt aconseguirla i tornat a felicitat!!!Moltes felicitats campio!!!

Anónimo dijo...

Després de sortir junts dimarts passat i veient com vas pujar a Tòrrec estava segur que baixaries el temps de l'any passat sense dificultats. Personalment només puc posar-me als teus peus i dir: FELICITATS!!!

Julio

P.D. Sàpigues que aniré dient que un dia vaig sortir a entrenar amb el guanyador del SOPLAO 2008, això farà que sembli que sóc més bo.

Nuria (Tnt) dijo...

eiii Mariano!!! ets un crack! quin tiu! Moltíssimes felicitats, pesa el trofeu, oi? jeje

Anónimo dijo...

ets un crack, ara si k ho veig. estaras feliç i content per dies... es la recompensa a tanta dedicació. FELIÇITATS!!!

ester

PLuRieSPoRTiSTa dijo...

Fiera estic esperant ansiós la teva crònica, de ben segur serà d´aquelles que posen els pels de punta, d´aquelles que cal llegir 2 o 3 cops. FELICITATS DE NOU!Azanyes d´aquestes compensen una temporada i fins i tot una vida esportiva, d´aquí uns anys ho podràs explicar a la teva descendència ;) X cert suposo q hauras pensat en aprofitar aquest estat tan impecable de forma en alguna altra competi! Salut!

Anónimo dijo...

Mestre, jo també em trec el barret, com tantes altres vegades anteriorment. Ja t'ho vaig dir jo que t'havia vist molt fi pujant tòrrec, i es que no em vaig equivocar! Ja has trobat lloc per posar aquest COPÓN?? les teves estanteries ja estan plenes... au doncs, recuperat i disfruta la victòria tot el que puguis, que no és la cursa de festa major de cubells... Salut MAEXTROX.


Gerard AVEFENIX

Anónimo dijo...

eis mariano, k sapiguis k n me vaig picar xk n em diguessis res,pk men vai enterar d seguida...
es k et creus tot el k et dic, no set pot dir res...

ja mas dit el motiu pel qual n em vas dir res, xo aixo n ho poses eh!!

Anónimo dijo...

CAMPIÓ, CAMPIÓ, CAMPIÓ, CAMPIÓ, CAMPIÓ I CAMPIÓ.
Recorda tots els entrenos on et vaig fer d'sparring i que et van servir per practicar el "miro endarrera i no ve ningú".
Mig copón és meu!
Felicitats cantabro!!
Ricard