14/5/08

ESQUIVANT CARAGOLS!!!


La pluja es vida i aqui per sort portem uns dies que es la protagonista. Avui al plegar de treballar he sortit amb la bici de carretera a gaudir de les refrescants gotes d'aigua, del silenci de la pluja, de la verdor de la primavera i de pas a provar el nou Gore-tex de la marca loffler que vaig comprar dissabte. El circuit, com sempre bastant ondulat i amb repetxons (Sentiu-Flix-Cubells-Camarasa-Central-Camarasa-St Llorenç-Balaguer). Les sensacions bastant bones, tot i que me feia una mica de mal l'esquena a la zona lumbar pel costat de l'hernia. Al arribar a Balaguer he fet un petit bucle per la zona del St Crist-Firal i he tingut un bon ensurt quan m'he creuat un impresentable que conduia a sac i pel mig de la carretera...he acabat a la cuneta!!! Al final 62kms en 2h justes a 133bpm i amb 550mts de desnivell.

Ahir vaig fer també entrenament al plegar de currar, completant 52kms en 1h29min a ritme tranquil: 114bpm. Dilluns com tenia festa vaig aprofitar i vaig sortir amb el Xavi a fer una tirada més o menys llarga pel Plà d'Urgell...ens van sortir 102kms en 3h15min a un pols mitjà de 120bpm.

Ara aquests dies estic acabant d'afinar de cara al "Soplao" i en lo que va de mes porto ja 816kms...per mi es molt, pero la veritat es que sembla que ho estic assimilant prou bé.

No hay comentarios: