3/5/08

COMPLINT I FENT ELS DEURES...


Ahir vaig sortir amb la BTT i vaig tenir un munt de problemes mecànics per completar els 50kms d'entrenament per la zona de Camarasa. El primer problema era el plat gran, que tenia una dent doblegada com a conseqüencia d'una pedrada rebuda a l'entreno de dijous...pero bueno, aixo rai que amb el plat del mig es va prou bé, pero lo pitjor es que el nucli de la crossmax SLR feia un soroll horrible, ja que demanava ser netejat i engreixat. Al final com ja he dit, 50kms en 2h10min amb 480mts de desnivell.

Avui veient el panorama he sortit amb la bici de carretera (ja estic sortint massa per carretera ehh!!!), he quedat amb el Gerard "avefenix" i hem anat a fer una volta bastant plana : Balaguer-Vilanova de la Barca-Bell-lloc d'Urgell-Mollerussa-Torregrossa-Margalef-Puigverd de Lleida-Lleida-Corbins-Balaguer, en total son 95kms amb 470mts de desnivell, jo al final he fet una mica més per tal de completar els 100kms. M'han sortit 3h15' a una mitja de 120bpm i bones sensacions...vec que estic millorant i afinant per fi!! Estic ja per sota dels 72kg!!!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

ek noi tan fotut creu als moengros, pero veig que tas castigat igualment. Aixi magrada campio!
enga cuidat!

Anónimo dijo...

Eiiiiiiiii, ja veig que al final no vas anar a Senterada. Natres com el diumenge no es podia passar per la pista de Espot al Triador. Vam decidir fer la ruta de Senterada. No arriba als 100kms pero surten 2800m/d.
Esta guay...
Cuida't

Mariano Ortiz Diego dijo...

Osti Terri....estas fet un curtidot!!! Ja me l'explicaràs més detalladament perque vull anar a fer-la ben aviat!!!
Salut!!!